Turistično zavarovanje Brezskrbni je napredno turistično zavarovanje, namenjeno tistim, ki imate sklenjeno naročniško razmerje z družbo Telekom Slovenije. Premijo plačate le za tiste dni, ko vam velja jamstvo, torej ko ste v tujini. Vezano je na mobilno gostovanje (roaming). 

Za sklenitev zavarovanja morate biti registrirani uporabnik portala Moj Telekom.

NOVO! Kritje v primeru  koronavirusne  bolezni, za vsa potovanja začeta do vključno 30. 11. 2021.

COVID-19 KRITJE

KAJ VKLJUČUJE TURISTIČNO ZAVAROVANJE?

24-URNI ASISTENČNI CENTER

Poskrbimo za pomoč asistenčnega klicnega centra, povračilo stroškov ambulantnega zdravljenja, povračilo stroškov bolnišničnega zdravljenja, nujni prevoz do zdravstvene ustanove in premestitev med zdravljenjem, prevoz v Slovenijo po končanem zdravljenju, prevoz posmrtnih ostankov v primeru smrti v Slovenijo. Višina zavarovalnega jamstva je omejena z zavarovalnimi vsotami, ki so prikazane na vaši pristopni izjavi.

MOŽNE OBLIKE ZAVAROVANJA

Sklenete lahko individualno ali družinsko turistično zavarovanje.

POSEBNE UGODNOSTI ZA DRUŽINE

Družine z enotno premijo zavarujejo člane ožje družine. Poleg nosilca zavarovanja, so zavarovani tudi: zakonec oz. zunajzakonski partner in otroci, kadar potujejo s skleniteljem zavarovanja.

OBMOČJE ZAVAROVANJA

Zavarovanje velja za cel svet.

BREZSKRBNO V TUJINO

  • Zavarovanje traja eno leto in se samodejno podaljšuje.
  • Avtomatično se vključi ob prehodu državne meje. Zavarovalno premijo začnemo obračunavati, ko ste 60 min neprekinjeno priključeni na tujo bazno postajo.
  • Ob vrnitvi v Slovenijo se zavarovanje avtomatično izključi in vam ni za izključitev treba storiti ničesar. Poskrbite le za vključen mobilni signal na mobilnem telefonu in povezavo v omrežje.
  • Storitev obračunavamo dnevno, vendar skupaj največ 45 dni v letu. Če ste v zavarovalnem letu v tujini več kot 45 dni, za to dodatno ne plačate nič.

POMEMBNE INFORMACIJE V PRIMERU ASISTENCE

Pomembno je, da ob nastopu primera, ki zahteva asistenco v najkrajšem možnem času pokličete klicni center in prijavite zavarovalni primer.

OB PRIJAVI MORATE OPERATERJU SPOROČITI:

  • telefonsko številko, ki je v gostovanju,
  • ime, priimek in naslov zavarovanca in sklenitelja zavarovanja,
  • kraj, kjer se zavarovanec nahaja, in telefonsko številko ter morebiten naslov na katerem je dosegljiv,
  • kratek opis situacije in obliko želene pomoči.

Ko potrebujete pomoč, smo vam na voljo v 24-urnem asistenčnem centru:

Klic iz tujine (na stroške klicatelja): +386 2 618 05 20
Spletni klic: Spletna Sava Asistenca
E-pošta: opsmed@tbs-team24.com

 

Preverite možnosti zavarovanja in kritja ter si dosledno preberite zavarovalne pogoje.

Preberite tudi dokumentu z informacijami o zavarovalnem produktu (TZA IPID BREZSKRBNI 01/21).

 

Zavarovalnica Sava in Telekom Slovenije


 

KLJUČNE PREDNOSTI

  • Zavarovanje, ko ga res potrebujete.
  • Plačate le za tiste dni, ko ste dejansko v tujini.
  • Premija že od 0,99 EUR na dan.
  • Enostavna spletna sklenitev iz udobja vašega fotelja.
  • Zavarovanje brez poteka do 75. leta starosti. Prekinitev na vašo željo možna kadarkoli.

 

Ocenite spletne strani

{{title}}

Sklenite zavarovanje ali Pridobite ponudbo

{{claimText}}

{{title}}

Pridobite ponudbo

{{claimText}}

{{title}}

{{zavText}}

{{claimText}}

SKLENITE ZAVAROVANJE OBNOVITE ZAVAROVANJE ali PRIDOBITE PONUDBO

PRIDOBITE PONUDBO

{{zavText}}

{{title}}

{{claimText}}

{{secText}}