Tudi na daljavo smo povezani in tukaj za vas

Se tudi vi v tem času osame še bolj zavedate svoje ranljivosti in pogosteje pomislite na to, da vse, kar imamo, ne bi smelo biti tako samoumevno? Jaz se močno nadejam, da bomo začeli vsaj za kanček bolj ceniti vse, kar imamo.

V tako zahtevnih trenutkih je še posebej pomembno, da vam pridemo naproti z rešitvami, ki vam olajšajo življenjske situacije. Kakovost odnosa se namreč ne meri skozi trenutke, ko je vse v redu, temveč takrat, ko se soočamo z najrazličnejšimi izzivi.

V tem primeru, ko dosledno upoštevamo ukrepe in ostajamo doma, je zelo pomembno, da lahko vse reči, povezane z zavarovanjem tistega, kar nam ne bi smelo biti samoumevno, uredite enostavno in od doma.

Kaj vse lahko uredite na daljavo in po kateri poti? V nadaljevanju sem na enem mestu zbrala vse pomembne informacije o sklepanju zavarovanj in prijavi zavarovalnih primerov, ki pridejo prav.

Zavarovanje od doma

Za sklenitev ali podaljšanje zavarovanja lahko izberete naslednje poti na daljavo:

  • kontaktirate svojega zastopnika,
  • pokličete na 📞 080 19 20,
  • pišete na 📧 info@zav-sava.si,
  • obiščete spletno stran ZAV-SAVA.SI.
Novost: Če zavarovanje sklenete pri zastopniku, boste zavarovalno pogodbo in ostalo potrebno dokumentacijo podpisali digitalno. Na vašo mobilno številko boste prejeli enkratno geslo, na vaš e-naslov pa povezavo, na kateri boste pregledali vsebino pogodbe in jo podpisali kar na vašem ekranu. Brez tiskanja, podpisovanja, skeniranja ... Za postopek sklenitve na daljavo ne potrebujete digitalnega potrdila.

Na spletni strani lahko trenutno sklenete:

Prijava zavarovalnega primera na daljavo

Zavarovalni primer v tem času prijavite, če ocenite, da je to nujno. Sicer pa priporočamo, da prijavo, če le morete, opravite prek spleta. Če ni nujno, lahko z njo počakate in v tem času poskrbite za svoje zdravje in zdravje vaših bližnjih.

Spletno prijavo lahko opravite na ZAV-SAVA.SI, tako da izpolnite spletni obrazec.

Druga možnost je, da pokličete na 📞080 19 20.

Če se odločite za klic, vas v tem času prosimo za več potrpežljivosti, saj so naše telefonske linije v Kontaktno-asistenčnem centru precej obremenjene. Če se vam sodelavci ne oglasijo, pomeni, da v tem trenutku pomagajo nekomu drugemu, vam pa se bodo posvetili takoj, ko bo to mogoče.

Sporočamo, da bo zaradi prilagojenega načina poslovanja morda prihajalo do časovnih zamikov pri obravnavi škodnih zahtevkov in se vam že vnaprej zahvaljujemo, ker razumete.

Tudi vi lahko prispevate k hitrejši obravnavi zavarovalnega primera. Kako?

Oglede škode v tem času opravljamo na daljavo, zato je pomembno, da ob spletni prijavi ali na povezavi, ki jo prejmete po prijavi škode na vaš e-naslov, naložite čim več potrebne dokumentacije v elektronski obliki.

Dokumentacija, ki jo potrebujemo:

  • fotografije poškodovanega vozila ali ostalega premoženja, tudi tiste, s kraja dogodka, če jih imate,
  • fotografije prometnega in vozniškega dovoljenja, če gre za prijavo škode na avtomobilu,
  • dokumentacijo za podajo temelja (policijski zapisnik, evropsko poročilo, izjave udeležencev …),
  • morebitne račune za popravilo škode,
  • vse ostalo, kar bi lahko pripomoglo h kvalitetni in hitri obravnavi škode na daljavo.

O obravnavi škodnega dogodka vas bomo sproti obveščali. Če ogled na daljavo ne bo mogoč, bomo zadeve urejali, ko se bo situacija glede preventivnih zdravstvenih ukrepov umirila in se bo naše poslovanje vrnilo v običajne tirnice.

Kako do asistenčne pomoči?

Tudi v času epidemije in pandemije novega koronavirusa smo tukaj za vas, ko nas potrebujete. Smo pa v dosledni skrbi za zdravje prilagodili ali omejili nekatere storitve, ki bodo po prenehanju veljave ukrepov Vlade RS in ko bo to za vse bolj varno, ponovno na voljo v polnem obsegu.

  • 24-urna pomoč na cesti: 080 19 21
  • Domska asistenca: 080 19 21
  • Turistična asistenca v tujini: +386 2 618 05 20 ali opsmed@tbs-team24.com
  • Asistenca v primeru kibernetskega vdora: 080 19 21

Za zdravstveno asistenco in storitve Najboljših zdravnikov sveta pokličite na 080 19 20, saj partnerji zaradi aktualnih razmer omejujejo njihovo delovanje.

Več o izvajanju storitev pri posamezni asistenci Zavarovalnice Sava si lahko preberete tukaj.

Zakaj je dobro zavarovanje obnoviti čim prej

Drži, da so določene storitve, ki jih moramo opraviti v času, ko ostajamo doma, omejene ali celo začasno prekinjene. Pa vendar vam priporočamo, da za zavarovanje poskrbite na daljavo, torej od doma.

Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. In ta rek vzdrži tudi, ko gre za zavarovanje.

Z Odlokom Vlade RS o začasni prepovedi izvajanja tehničnih pregledov in drugih postopkov v zvezi z registracijo motornih vozil lahko s svojim vozilom podaljšanje prometnega dovoljenja opravite do 16. maja 2020. Do takrat je podaljšana tudi veljavnost obstoječega zavarovanja, ki zagotavlja vsa na polici dogovorjena kritja v primeru škodnega dogodka. Kljub temu priporočamo, da zavarovanje podaljšate že zdaj iz naslednjih razlogov:

  • Zavarovalno polico boste imeli »v žepu«. Ko bo uredba o začasni prepovedi tehničnih pregledov preklicana (veljala naj bi do 16. 4. 2020), boste lahko nemudoma uredili tehnični pregled in registracijo.
  • Obstoječe zavarovanje je podaljšano do 16. 5. Če zaradi gneče, ki jo pričakujemo, ne boste uspeli urediti zadev, nimate zavarovalnega kritja v primeru škode.
  • Zavarovanje se obnovi z datumom poteka prejšnjega zavarovanja. Če ne čakate in zavarovanje podaljšate že zdaj, niste ničesar izgubili. Kvečjemu ste pridobili, saj ste pravočasno in brez hektike na daljavo poskrbeli za dobro zavarovanost.

Ostanite doma. Ostanite zdravi. Mi pa v tem času ostajamo povezani na daljavo. Tudi prek družbenih omrežij Facebook, Instagram (@zavarovalnica.sava), LinkedIn in Twitter (@ZavSava). Sledite nam!

{ srce-za-svet link fix }

Z nami lahko stopite v stik na različne načine.

080 19 20 KLEPET E-POŠTA SPLETNI KLIC

ASISTENCA

Za pomoč v Sloveniji pokličite:

080 19 21

Za pomoč v tujini pokličite:

+386 2 618 05 20

Obvestilo

Spremenila so sae imena Infond skladov, ki jih ponujamo v okviru Naložbenih življenjskih zavarovanj. Odslej so vsa imena slovenska, s čimer želijo na Sava Infondu povečati njihovo prepoznavnost in značilnost. Ob tem pa pri 6 skladih še spreminjajo pravila upravljanja.

PREBERITE VEČ

Ponudba

Zelo ugodno

Vaše mnenje šteje!

Vaše mnenje nam je izjemno pomembno. Vabimo vas, da si vzamete nekaj minut in izpolnite anketo o naši spletni strani. Vaše odgovore bomo obravnavali z največjo pozornostjo in se potrudili, da še izboljšamo vašo uporabniško izkušnjo na naši strani v prihodnosti.

PODAJTE MNENJE