{{ SavaFit custom code }}

Dobrodošli v SavaFit

Aktiven življenjski slog se izplača. In vsak korak prinaša ugodnosti. Odkrijte naš program spodbud SavaFit in začnite živeti bolj zdravo!

Kaj je program spodbud SavaFit?

SavaFit je program spodbud Zavarovalnice Sava, ki smo ga razvili kot odgovor na sodoben življenjski slog, v katerem vse pogosteje pozabljamo na najpomembnejše – redno telesno aktivnost.

Program SavaFit vas spodbuja k doseganju vsaj 10.000 korakov na dan, z opravljanjem dodatnih izzivov pa lahko še dodatno razvijate svoj zdrav življenjski slog in zbirate nagradne točke.

Kaj ponuja program spodbud SavaFit?

V programu SavaFit z doseganjem ciljev in opravljanjem izzivov zbirate nagradne točke, ki jih lahko unovčite za ugodnosti pri naših partnerjih ali jih prispevate v dobrodelno donacijo Zavarovalnice Sava. Unovčite pa jih lahko tudi pri izbranih zavarovanjih in si zagotovite premijske popuste.

Še več kot nagrade pa je vreden občutek vznemirljivosti, ko dosežete zastavljeni cilj.

ODKRIJTE UGODNOSTI

Kdo se lahko pridruži?

Programu spodbud SavaFit se lahko pridružite vsi, tudi če (še) niste zavarovani pri Zavarovalnici Sava. Vse, kar potrebujete, sta pametni telefon in mobilna aplikacija SavaFit ponudnika YAS.life*, ki je na voljo v spletnih trgovinah App Store in Google Play Store.

Prenesite mobilno aplikacijo in jo povežite z vašo aplikacijo za beleženje telesne aktivnost (kot sta denimo Apple Health ali Google Fit) ali z napravo za sledenje telesni aktivnosti (kot so Garmin, Fitbit ali Polar Flow).

*YAS.life lahko spoznate na tej povezavi.

Zakaj je dobro biti član programa SavaFit?

Program spodbud je brezplačen in na voljo vsem.

Mobilna aplikacija za iOS in Android telefone je preprosta za uporabo.

Zbrane nagradne točke lahko unovčite ali namenite dobrodelnosti.

Več korakov na dan vam prinaša višje premijske popuste na izbrana zavarovanja.

Kako se povežete z nami?

V primeru vprašanj o programu spodbud SavaFit, premijskih popustih ali drugih ugodnostih smo vam na voljo na info@zav-sava.si ali na brezplačni telefonski številki 080 19 20.

V primeru vprašanj, povezanih z delovanjem mobilne aplikacije SavaFit, nas lahko kontaktirate:

  • S klikom na gumb »Kontaktirajte nas« v mobilni aplikaciji.
  • Po elektronski pošti na e-naslovu savafit@yas.life.

POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI

Ugodnosti pri izbranih zavarovanjih

Riziko življenjsko zavarovanje

V programu spodbud SavaFit vam omogočamo popust na mesečni obrok premije za Riziko življenjsko zavarovanje, sklenjeno pri Zavarovalnici Sava kadarkoli od 25. 1. 2023 dalje. Višina popusta je odvisna od dosežene bonus kategorije v obdobju beleženja. Čas trajanja ugodnosti je do 31.12.2025

OBVESTILO O UGODNOSTIH

Več o pogojih popusta si preberite v Obvestilu o ugodnostih.

VEČ O ZAVAROVANJU

Zavarovanje mikroMOBILNOSTI

Zbrane nagradne točke lahko koristite tudi v obliki enkratnega 10% popusta na letno premijo Zavarovanja mikroMOBILNOSTI.

VEČ O ZAVAROVANJU

Dobrodelnost

Ste zbrali dovolj nagradnih točk, pa se ne morete odločiti za eno izmed ugodnosti? To je vaša priložnost, da s svojo telesno aktivnostjo pomagate drugim. Pridružite se našemu dobrodelnemu projektu.

Donacija smuči osnovnim šolam

Zavarovalnica Sava se je pridružila enemu izmed najbolj prepoznanih družbeno odgovornih projektov podjetja Elan: čim več otrokom omogočiti edinstveno smučarsko izkušnjo in spodbujati mladostnike k aktivnemu preživljanju prostega časa s prijatelji in družino na belih strminah.

V ta namen lahko prispevate v skupno dobrodelno akcijo Zavarovalnice Sava in podjetja Elan. Cilj je zbrati 3.000 EUR, pri čemer vsakih unovčenih 500 nagradnih točk doprinese 5 EUR. Elan bo višino zbranih sredstev podvojil, zato je predvidena skupna donacija v višini kar 6.000 EUR. Zbrana donacija bo podeljena izbranim osnovnim šolam v obliki otroških smuči v času zimske smučarske sezone 2023/2024 (predvidoma december 2023).

Ponudniki ugodnosti

V program spodbud redno in skrbno dodajamo nove partnerje, pri katerih lahko svoje nagradne točke zamenjate za ugodnosti. Trenutno lahko izbirate med ugodnostmi s spodnjega seznama.

Sprostitev

BRST psihologija

25% popust na vse izdelke v spletni trgovini 
Psihološke vsebine za krepitev duševnega zdravja, dobre samopodobe, obvladovanje stresa, strahov, skrbi ter boljše poznavanje sebe: spletne delavnice, e-knjige in priročniki, spletni program za obvladovanje stresa, kartice spodbude.

50% popust na komplet spletnih delavnic

Komplet petih spletnih delavnic, ki pripomorejo h krepitvi duševnega zdravja, gradnji dobre samopodobe, obvladovanju skrbi in strahov, soočanju s stresom in pritiski ter upravljanju z različnimi razpoloženjskimi stanji.

THAI CENTER

15% popusta na vse tajske masaže in savne

Pustite se razvajati in si odpočijte od stresnega vsakdana. S tradicionalnimi tajskimi masažami in savnami iz centra tajskih masaž THAI.

Ena brezplačna tajska masaža hrbta

Sprostite se z brezplačno 30-minutno tajsko masažo hrbta z aromatičnimi olji.

Trajnostni izdelki

EQUA

15% popust na celoten nakup

Poskrbite zase in za svoje okolje ter od zdaj naprej uživajte v hladnih ali toplih napitkih iz visokokakovostnih steklenic in skodelic EQUA. Izdelki EQUA so izdelani iz trajnostnih materialov.

NELIPOT

30 popusta na vse izdelke*

Živite bolj trajnostno s kozmetičnimi izdelki Nelipot. Uporabljene so izključno naravne sestavine, dermatološko testirano, veganom prijazno. V celoti ročna izdelava.

*ne velja za CBD izdelke

MOOT

15% popust na vašo trajnostno modno torbo

Iščete trajnostno in trendovsko torbo? Želite podpreti pravično potrošnjo? Potem je MOOT pravi naslov za vas.

Zdrava prehrana

FRUŠTEK

20% popust na vse granola izdelke

Zdravo, bolj zdravo, Fruštek: granola popolnoma brez dodanega sladkorja, narejeno z ljubeznijo in iz lokalno pridelanih sestavin, pestra ponudba različnih okusov in sezonskih izdelkov. Poljubno izbirajte med različnimi velikostmi pakiranj.

VITJA

15% popust na vse izdelke VITJA

Z izdelki VITJA poiščite popoln dodatek k svoji prehrani. Prehranska dopolnila opravljajo različne funkcije in podpirajo vaše telo na različne načine. Izberite izdelek, ki najbolj ustreza vam in vašim potrebam. Izdelki so izdelani v Sloveniji.

Preventiva in zdravje

GENEPLANET

30% popust na MyAncestry test DNA

Z MyAncestry testom DNA raziščite svoje poreklo, sledite svoji zgodovini po materini liniji, odkrijte, koliko DNA si delite z neandertalci in spoznajte svoje genetska nagnjenja za zanimive lastnosti, kot so epizodični spomin, odpornost na mraz, gostota las in občutljivost na bolečino.

JULIET ROSE

10% popusta na paket: HRV analiza 10 parametrov stresa v vašem telesu s poročilom
Z analizo HRV boste spoznali: možne srčne aritmije, izgorelost, dejavnike, ki vplivajo na večjo utrujenost. Spoznajte 10 parametrov osebnih sprožilcev stresa in izboljšajte svojo odpornost na stres, izboljšajte kakovost spanja, spoznajte svoje zmogljivosti, učinkovitost treninga in vpliv prehrane na vaše počutje.

20% popust na paket: HRV analiza 10 parametrov stresa v vašem telesu s poročilom in 30-min svetovanjem

Spoznajte kaj povzroča stres na vaše telo in kako se ga enostavno znebiti! Izkoristite individualno srečanje s strokovnjakom, ki vam interpretira rezultate analize in vas usmeri v življenje brez stresa.

ZDRAVO RAVNOVESJE

20% popust na prehransko svetovanje

Poiščite popolno dieto zase! Strokovno svetovanje glede prehrane: skupaj s strokovnjaki ugotavljajte vzroke za bolezni in telesne težave, pridobite nasvete o tem, kako spremeniti svojo prehrano, da bi se ciljno spopadli s telesnimi težavami.

BrainTrip

BRAINTRIP

25 % popust na presejalno odkrivanje demence s testom BDI.

Presejalni test BDI je namenjen zgodnjemu odkrivanju demence in omogoča spremljanje kognitivnega zdravja možganov. Temelji na neboleči in neinvazivni meritvi električne aktivnosti možganov z metodo EEG (elektroencefalografija), postopek pa je enostaven in hiter. Ni potrebno reševati nalog, odgovarjati na vprašanja ali risati. Vse kar morate storiti je, da se udobno namestite na stol ter imate nekaj minut zaprte in odprte oči.

Ternas

TERNAS

50 % popust na kinezioterapijo – vodena vadba

Kinezioterapija je metoda rehabilitacije, pri kateri se kot osnovno sredstvo zdravljenja uporablja gibanje. Namenjena je posameznikom s funkcionalnimi asimetrijami, ki nastanejo zaradi poškodb gibalnega aparata ali kot posledica kroničnih obolenj. Posameznika vodi od začetne faze rehabilitacije do končnega optimalnega funkcionalnega stanja in do ponovne vzpostavitve biomehanskega delovanja telesa.

34 % popust na fizioterapevtski pregled

FizioterapevtskI pregled je postopek, ki se začne z opazovanjem posameznika ob prihodu v fizioterapevtsko ambulanto. Nadaljuje se z anamnezo (pogovorom) o posameznikovih težavah in s pregledom obstoječe dokumentacije (zdravniški izvidi, poročila in podobno). Sledi začetni klinični pregled, s katerim opredelimo težave in določimo delovno diagnozo.

8,3 % popust na fizioterapevtsko obravnavo

Fizioterapevtska obravnava je postopek, ki se začne z opazovanjem posameznika ob prihodu v fizioterapevtsko ambulanto. Nadaljuje se z anamnezo (pogovorom) o posameznikovih težavah in s pregledom obstoječe dokumentacije (zdravniški izvidi, poročila in podobno). Sledi začetni klinični pregled, s katerim opredelimo težave in določimo delovno diagnozo.

Rekreacija

FITINN

Brezplačna dnevna karta za FITINN studio*

Dosežite svoje fitnes cilje in presezite samega sebe. Zagotovite si brezplačno dnevno karto za obisk FITINN fitnesa na eni izmed naslednjih lokacij: Ljubljana, Celje, Maribor. Kmalu tudi drugod.

*Dnevno karto lahko na recepciji nadgradite v letno članstvo po ceni 10 mesecev

RIDE GORIČKO

15% popust na e-kolesarsko turo po Prekmurju

Aktivno raziskovanje Prekmurja na e-kolesarskem izletu Ride Goričko: spoznajte čudovito Prekmurje, odkrijte skrite kotičke in uživajte v nepozabnih razgledih, izkušeni lokalni vodniki vam bodo pričarali občutek domačnosti in pristnosti v nekoliko pozabljeni regiji z velik srcem. Vožnja z električnim kolesom je pravi užitek, hkrati pa tudi odlična dejavnost, kjer lahko poskrbite za svoje zdravje.

CARPE DIEM

15% popust na spust s kajakom po Krki

Ponujamo vam 15 % popust na osnovni spust po Krki. Spust, ki vas navduši za kajak. Začnemo v vasi Lese, končamo po zadnjem jezu v Zagradcu. Spust je dolg približno 4,5 kilometra in traja približno 90 minut. S pomočjo vodnikov prevozimo 6 lehnjakovih pragov.

FUL FIT

2 brezplačna treninga* z osebnim trenerjem Jernejem Blažičem

Opredelite in uresničite svoje osebne športne cilje, dvignite svojo telesno pripravljenost na višjo raven. Ponujamo vam program usposabljanja, ki bo prilagojen vašim individualnim potrebam, kjerkoli na območju Gorenjske.

*Velja samo ob nakupu 3 treningov.

Športna oprema

ELAN

40% popust na tekstil Elan

Zagotovite si enkratni 40 % popust na tekstil Elan, saj vsaka športna aktivnost zahteva tudi primerno oblačilo. V Elanovi trgovini lahko najdete vse od jaken, brezrokavnikov, hlač, puloverjev, pa do majčk s kratkimi rokavi in pokrival. Svoj najljubše kose enostavno poiščite v trgovini Elan Begunje ali na spletu www.elanskis.com. Popust ne vključuje tekstilnih izdelkov iz Outleta.

ALPINE NATION

20% popust na opremo Alpine Nation

Zagotovite si 20 % popust na oblačila Alpine Nation – premium tehnični materiali, ki stisnejo ravno na pravih mestih, da nudijo oporo, udobje, stilska dovršenost in moden dizajn, da izgledamo odlično tako visoko v hribih kot na nepozabnem izletu.

GARMIN

Do 105 EUR prihranka na izbrane Garminove naprave

Z visokokakovostnimi sledilnimi napravami Garmin beležite vse svoje športne aktivnosti, kot so tek, kolesarjenje, plavanje, igranje golfa, smučanje, veslanje, ipd. Pridobite ekskluzivne popuste na izbrane Garmin naprave, s katerimi boste še dodatno motivirani za zdrav življenjski slog!

Seznam ponudnikov sproti dopolnjujemo. Če želite, da dodamo konkretnega ponudnika, nam lahko to vedno predlagate z e-poštnim sporočilom.

Kdo se lahko pridruži?

Programu spodbud SavaFit se lahko pridružite vsi, tudi če (še) niste zavarovani pri Zavarovalnici Sava. Vse, kar potrebujete, sta pametni telefon in mobilna aplikacija SavaFit ponudnika YAS.life*, ki je na voljo v spletnih trgovinah App Store in Google Play Store.

Prenesite mobilno aplikacijo in jo povežite z vašo aplikacijo za beleženje telesne aktivnost (kot sta denimo Apple Health ali Google Fit) ali z napravo za sledenje telesni aktivnosti (kot so Garmin, Fitbit ali Polar Flow).

*YAS.life lahko spoznate na tej povezavi.

Preko video vodiča SavaFit se boste naučili uporabljati aplikacijo SavaFit. Pogledali si boste različne razdelke in zavihke aplikacije preko katerih uporabnik zbirka korake, točke in unovči nagrade.

 

Pogosta vprašanja in odgovori

Za vas smo zbrali najbolj pogosta vprašanja in odgovore, ki smo jih razvrstili v naslednje sklope:

  • Splošna vprašanja o programu spodbud
  • Vključitev v program spodbud
  • O mobilni aplikaciji SavaFit
  • Nagradne točke
  • Bonus kategorije
  • Ugodnosti pri izbranih zavarovanjih
  • Izstop iz programa spodbud

V primeru vprašanj, povezanih z delovanjem mobilne aplikacije SavaFit, nas lahko kontaktirate:

  • S klikom na gumb »Kontaktirajte nas« v mobilni aplikaciji.
  • Po elektronski pošti na e-naslovu savafit@yas.life.

V primeru vprašanj o programu spodbud SavaFit, premijskih popustih ali drugih ugodnostih smo vam na voljo na info@zav-sava.si ali na brezplačni telefonski številki 080 19 20.

1. Kdo je organizator programa spodbud SavaFit?

Organizator programa spodbud je Zavarovalnica Sava, Ulica Eve Lovše 7, 2000 Maribor.

2. Kaj vsebuje program spodbud SavaFit?

Program spodbud SavaFit je brezplačen program spodbud za aktiven in zdrav življenjski slog, ki ga organizira Zavarovalnica Sava in vključuje:

  • beleženje in točkovanje telesnih aktivnosti in zdravega življenjskega sloga,
  • udeležbo v izzivih, ki člane spodbujajo k telesnim aktivnostim in zdravemu življenjskemu slogu, vključno z doseganjem čim boljšega povprečja števila korakov (t. i. bonus kategorije),
  • zbiranje nagradnih točk,
  • unovčevanje nagradnih točk v obliki ugodnosti za nakup storitev in produktov izbranih pogodbenih partnerjev,
  • informiranje članov z brezplačnimi nasveti in vsebinami za zdrav življenjski slog, telesno aktivnost, preventivne zdravstvene storitve, ipd.,
  • ugodnosti pri izbranih zavarovanjih iz ponudbe zavarovalnice v času veljavnosti ugodnosti.

3. Kako se izvaja program spodbud?

Program spodbud se izvaja preko pripadajoče mobilne aplikacije SavaFit. Mobilna aplikacija vam je brezplačno na voljo v slovenski verziji spletne trgovine App Store (za iOS uporabnike) in Google Play Store (za Android uporabnike).

4. Kdo lahko postane član programa spodbud?

Član programa spodbud lahko postane vsak, ki je star vsaj 15 let, tudi oseba, ki pri Zavarovalnici Sava nima sklenjenega zavarovanja. V program spodbud se vključite na podlagi registracijskega postopka v mobilni aplikaciji.

5. Kaj pridobim s članstvom v programu?

Vsi naši člani ste, med drugim, za svoj zdrav življenjski slog nagrajeni z nagradnimi točkami, ki jih lahko koristite v obliki popustov na produkte in storitve naših partnerjev. Prav tako so vam na voljo ugodnosti pri izbranih zavarovanjih Zavarovalnice Sava, lahko pa jih unovčite kot prispevek v dobrodelnih projektih Zavarovalnice Sava.

6. Kje so dostopni splošni pogoji programa spodbud?

Splošni pogoji programa spodbud so dostopni na spletni strani zavarovalnice in v mobilni aplikaciji SavaFit.

7. Ali ima zavarovalnica sava možnost, da sodelovanje v programu spodbud kadarkoli omeji z dodatnimi pogoji?

Da. Zavarovalnica se lahko odloči, da v bodoče sodelovanje v programu spodbud omeji in na primer ponudi le svojim zavarovancem, zato izkoristite priložnost in se čim preje včlanite.

1. Kdo je ponudnik mobilne aplikacije SavaFit?

Ponudnik mobilne aplikacije SavaFit je nemško podjetje MAGNUM EST Digital Health GmbH, ki nastopa pod blagovno znamko YAS.life, in s katerim ima Zavarovalnica Sava sklenjeno poslovno sodelovanje.

2. Kako uporabljam mobilno aplikacijo?

V mobilni aplikaciji lahko spremljate svoje vsakodnevne telesne aktivnosti. S pomočjo vaše naprave za sledenje (t.i. »sledilnik«) in povezane mobilne aplikacije za sledenje lahko svoje zabeležene aktivnosti sinhronizirate z mobilno aplikacijo SavaFit. Pri vaših dosežkih vas skušamo dodatno motivirati v obliki izzivov, s katerimi vas spodbujamo, da naredite več zase in za svoje zdravje.

3. S katerimi sledilniki lahko sinhroniziram mobilno aplikacijo?

Trenutno lahko mobilno aplikacijo SavaFit sinhronizirate z naslednjimi sledilniki in pripadajočimi mobilnimi aplikacijami za sledenje:

  • APPLE HEALTH
  • GOOGLE FIT
  • FITBIT
  • GARMIN
  • POLAR FLOW

Uporabnikom aplikacije Samsung Health priporočamo sinhronizacijo z aplikacijo Google Fit, v tem primeru morate imeti nameščeno tudi aplikacijo, Health Connect ali Health Sync, ki sta lahko povezana z dodatnimi stroški (neodvisnimi od programa spodbud SavaFit).

4. Kako povežem sledilnike, ki niso neposredno združljivi?

Če uporabljate sledilnik ali sledilno aplikacijo, ki je še ne podpiramo, jo lahko povežete preko aplikacij tretjih ponudnikov, kot so npr. Strava, MyFitnessPal, TomTom, ali prek storitev Apple Health ali Google Fit.

Primer za Apple Health: v aplikaciji Apple Health v razdelku »Viri« izberete sledilnik oziroma aplikacijo, ki jo želite povezati, in omogočite uvoz in posodobitev vaših podatkov.

Primer za Google Fit: v aplikaciji Google Fit preverite seznam aplikacij, ki so združljive z Google Fit ter omogočite povezavo z namenom sinhronizacije.

5. Kako deluje sinhronizacija?

Ob prenosu in namestitvi mobilne aplikacije SavaFit vas bomo vodili skozi registracijski postopek, kjer boste v enem izmed korakov izbrali vaše sledilnike oziroma sledilne aplikacije, ki jih želite povezati. Za povezavo in sinhronizacijo bo potrebno vaše soglasje. Preveriti morate tudi, ali so potrebne morebitne poverilnice (dovoljenje za prenos podatkov iz naprave), ki jih odobrite v nastavitvah sledilnika oziroma sledilne aplikacije. Istočasno imate lahko povezano le eno sledilno napravo ali sledilno aplikacijo. Kasneje lahko v razdelku »Nastavitve« izbrane sledilnike kadarkoli odstranite ali ponovno sinhronizirate.

Pomembno: sinhronizacija podatkov je odvisna od vrste sledilnika in aplikacije in lahko traja tudi dlje časa (v primeru sledilnika Fitbit tudi do 20 min).

6. Kljub sinhronizaciji mi ne prikazuje točnega števila korakov ali zabeležene aktivnosti?

Če se kljub sinhronizaciji in povezavi s sledilnikom vaši koraki še vedno ne prenašajo, prosimo preverite naslednje korake:

  • poskrbite, da imate nameščeno najnovejšo različico mobilne aplikacije SavaFit,
  • poskrbite, da je vaša sledilna naprava in/ali aplikacija posodobljena,
  • preverite, da ste v postopku dodajanja sledilnika potrdili vsa zahtevana dovoljenja,
  • preverite, da ste v sledilni aplikaciji označili dovoljenje za prenos podatkov v SavaFit,
  • v mobilni aplikaciji SavaFit s kratkim potegom navzdol osvežite nadzorno ploščo in preverite, ali je vzpostavljena povezava s sledilnikom.

Včasih lahko pomaga tudi kratek izklop in ponoven vklop vašega mobilnega telefona ali odjava in ponovna prijava v sledilno aplikacijo.

7. Ali je uporaba mobilne aplikacije savafit povezana s kakšnimi stroški?

Ne. Uporaba mobilne aplikacije SavaFit je brezplačna.

8. Kdo določi pogoje uporabe mobilne aplikacije?

Pogoje uporabe mobilne aplikacije določi ponudnik mobilne aplikacije. Na voljo so vam v mobilni aplikaciji in na spletni strani zavarovalnice. Pogoji uporabe mobilne aplikacije določajo način uporabe mobilne aplikacije in njene vsebine ter omejitev odgovornosti ponudnika pri delovanju le-te.

9. Ali obstajajo zdravstveni zadržki za uporabo mobilne aplikacije?

Uporaba mobilne aplikacije in sodelovanje v programu spodbud SavaFit poteka na lastno odgovornost posameznika. Vsebina mobilne aplikacije, storitve in informacije, ki jih ponuja, ne nadomeščajo zdravniškega oziroma z zdravstveno stroko podkrepljenega nasveta.

10. Na koga se obrnem v primeru tehničnih težav pri delovanju mobilne aplikacije?

V primeru kakršnihkoli težav pri delovanju ali vprašanj v zvezi z delovanjem mobilne aplikacije lahko kadarkoli kontaktirate ponudnika mobilne aplikacije prek:

  • gumba »Kontaktirajte nas« v mobilni aplikaciji, ali
  • po elektronski pošti na e-naslov savafit@yas.life.

Odgovor lahko pričakujete v roku 24 ur. V primeru, da vaše vprašanje prejmemo ob vikendih, praznikih oz. drugih nedelovnih dneh vam bomo odgovorili naslednji delovni dan oz. v najkrajšem možnem času.

V primeru kakršnihkoli vprašanj v zvezi s samim programom spodbud SavaFit, premijskimi popusti ali drugimi ugodnostmi smo vam ves čas na voljo na info@zav-sava.si ali nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 19 20.

1. Kako zbiram nagradne točke?

Nagradne točke zbirate z zabeleženimi telesnimi aktivnostmi. Telesne aktivnosti, ki ste jih zabeležili s sledilnikom (koraki in/ali aktivne minute), se samodejno prenesejo v mobilno aplikacijo in točkujejo, določene telesne aktivnosti pa lahko dodate tudi z ročnim vnosom ter boste za njih prav tako dobili nagradne točke.

2. Do kdaj lahko ročno vnesem telesne aktivnosti?

Ročno vnesene telesne aktivnosti lahko dodate do 3 dni pozneje, vendar v takem primeru ne bodo ustrezno točkovane. Ročno vnesene telesne aktivnosti so tudi edine, ki jih lahko kasneje izbrišete ali uredite, pri čemer se bodo dodeljene točke ustrezno korigirale.

3. Koliko nagradnih točk lahko zberem na dan?

Na dan lahko zberete največ 25 nagradnih točk na naslednji način:

  • dnevno doseženo število korakov:
    • 5.000 korakov/dan: 5 točk
    • 10.000 korakov/dan: 10 točk
    • 15.000 korakov/dan: 15 točk
    • 20.000 korakov/dan: 20 točk
    • 25.000 korakov/dan: 25 točk
  • dnevno doseženo število aktivnih minut (aktivnosti, kot so: kolesarjenje, plavanje, tek):
    • najmanj 20 minut/dan: 10 točk
    • najmanj 30 minut/dan: 15 točk
  • ročni vnos telesne aktivnosti (vnesete lahko poljubno število aktivnosti, vendar bo točkovana le ena):
    • telesna aktivnost/dan: 5 točk
    • najmanj 5 minutna meditacija/dan: 5 točk

4. Ali lahko dobim še dodatne nagradne točke?

Da, za uspešno zaključen registracijski postopek prejmete 125 točk. V primeru uspešno opravljenih izzivov prav tako prejmete dodatne nagradne točke. V opisu izziva so vam podane informacije glede trajanja izziva, cilju izziva in številu dodatnih točk, ki jih prejmete v primeru uspešno doseženega cilja izziva. Dodatne nagradne točke lahko prejmete tudi vsake 3 mesece glede na doseženo bonus kategorijo. Več o bonus kategorijah si preberite v ustreznem razdelku.

5. Kako lahko koristim nagradne točke?

Nagradne točke lahko koristite v obliki ugodnosti za nakup storitev in produktov izbranih ponudnikov, ki so predstavljeni v mobilni aplikaciji SavaFit in/ali na spletni strani zavarovalnice.

Ko boste zbrali zadosti nagradnih točk za želeno nagrado, v mobilni aplikaciji preprosto kliknite na “Unovči”. Vaše stanje točk se bo zmanjšalo za višino unovčenih točk. Na vaš e-naslov boste prejeli kupon s kodo za unovčenje nagrade pri izbranem ponudniku in podrobnosti za nakup.

Celoten proces zbiranja in koriščenja nagradnih točk je predstavljen in določen s pogoji uporabe mobilne aplikacije SavaFit.

6. Kje lahko preverim število zbranih nagradnih točk?

Ažurno stanje vaših nagradnih točk je ves čas prikazano v mobilni aplikaciji SavaFit.

1. Kaj so bonus kategorije?

Bonus kategorije predstavljajo uporabniško raven, ki jo dosežete glede na vaše povprečje števila korakov v 3-mesečnem obdobju beleženja. Na »Nadzorni plošči« imate prikazano trenutno povprečje števila korakov, ki ga dosegate v tekočem 3-mesečnem obdobju, prav tako vam je prikazano, do kdaj traja tekoče obdobje.

S klikom na bonus kategorijo se vam prikaže več informacij, med drugim dnevni, tedenski in mesečni pregled zbranih korakov, prav tako lahko vidite, koliko korakov je potrebnih za dosego višje bonus kategorije.

2. Koliko je bonus kategorij?

Glede na povprečje števila korakov lahko dosežete eno izmed naslednjih štirih bonus kategorij:

  • D: do 4.499 korakov
  • C: od 4.500 do 5.999 korakov
  • B: od 6.000 do 8.999 korakov
  • A: 9.000 ali več korakov

3. Kdaj potekajo 3-mesečna obdobja beleženja?

Obdobja beleženja potekajo nepretrgoma, in sicer v naslednjih 3-mesečnih obdobjih:

  • 25.12.-24.3.
  • 25.3.-24.6.
  • 25.6.-24.9.
  • 25.9.-24.12

4. Kaj mi prinese dosežena bonus kategorija?

Na podlagi dosežene bonus kategorije ob koncu obdobja beleženja prejmete dodatne nagradne točke:

  • D: 0 točk
  • C: 150 točk
  • B: 250 točk
  • A: 300 točk

V kolikor izpolnjujete pogoje, ki jih določi Zavarovalnica Sava, vam dosežena bonus kategorija lahko prinese tudi ugodnosti pri izbranih zavarovanjih v obliki obračunskih popustov na premijo. Več si preberite v razdelku o ugodnostih pri izbranih zavarovanjih.

5. Kako izmenjam podatek o doseženi bonus kategoriji z zavarovalnico?

Po koncu obdobja beleženja in pred pričetkom naslednjega meseca bo zavarovalnica, v primeru, da ste vpisali številko polico Riziko življenjskega zavarovanja, po katerem nastopate kot zavarovanec, in izpolnjujete pogoje za obračunski popust, s ponudnikom avtomatsko izmenjala podatek o vaši doseženi bonus kategoriji in obračunala premijski popust (primer: če je konec obdobja beleženja 24.3., bo zavarovalnica izmenjala podatek najkasneje do 31.3.).

1. Katere ugodnosti so mi na voljo?

Zavarovalnica Sava lahko ponudi obračunski popust na premijo ali druge ugodnosti v okviru izbranih zavarovanj, o čemer ste obveščeni na spletni strani zavarovalnice ali v postopku sklenitve zavarovanja, v zvezi s katerim so na voljo ugodnosti.

2. Kakšna je aktualna ponudba?

BONUS KATEGORIJE – LE V PRIMERU RIZIKO ŽIVLJENJSKEGA ZAVAROVANJA, SKLENJENEGA PO 25.1.2023
Zavarovalnica Sava bo upoštevala 3-mesečni obračunski popust na premijo v višini, ki je odvisna od dosežene bonus kategorije, v kolikor ste pri Zavarovalnici Sava sklenili Riziko življenjsko zavarovanje kadarkoli po 25.1.2023.

Višina obračunskega popusta je prikazana na Obvestilu o ugodnostih iz programa spodbud, ki ga prejmete ob sklenitvi zavarovanja.

Pogoji za obračunski popust so naslednji:
(i) uspešno ste zaključili registracijski postopek v mobilni aplikaciji in postali član programa spodbud,
(ii) v mobilni aplikaciji ste vnesli številko police Riziko življenjskega zavarovanja, sklenjenega pri zavarovalnici kadarkoli po 25. 1. 2023, ter po katerem nastopate kot zavarovanec, in
(iii) zavarovanje je sklenjeno z mesečno frekvenco plačevanja premije.

PRVA REGISTRACIJA – LE V PRIMERU RIZIKO ŽIVLJENJSKEGA ZAVAROVANJA, SKLENJENEGA PO 25.1.2023
Na voljo vam je tudi ugodnost ob prvi registraciji v program spodbud in prvem vnosu številke police.

Zavarovalnica Sava vas avtomatsko uvrsti v bonus kategorijo C ter vam obračuna pripadajoči popust v času 5 mesecev od dneva prvega vnosa številke police zavarovanja. Dodatna ugodnost je vezana na prvič registriranega člana in neodvisna od dejanskega začetka zavarovanja ali morebitnih v bodoče sklenjenih zavarovanj.

3. Ali mi ugodnosti pripadajo ves čas trajanja zavarovanja?

Ne, ugodnosti so na voljo le v času trajanja ugodnosti, ki je določen v Obvestilu o ugodnostih, ki ga prejmete ob sklenitvi zavarovanja oziroma, kot je določeno na spletni strani zavarovalnice in v skladu s splošnimi pogoji programa spodbud.

4. Ali Zavarovalnica Sava lahko spremeni pogoje za pridobitev ugodnosti ali določi nove ugodnosti?

Da, zavarovalnica lahko po preteku časa trajanja ugodnosti odloči glede časovnega podaljšanja ugodnosti ali določi nove pogoje za pridobitev ugodnosti. Prav tako lahko kadarkoli določi nove ugodnosti pri istem zavarovanju ali doda ugodnosti tudi drugim zavarovanjem.

1. Kako lahko izstopim iz programa spodbud?

Izstopite lahko kadarkoli na način, da v mobilni aplikaciji izbrišete svoj uporabniški račun. Po tem, ko ste izbrisali uporabniški račun, priporočamo tudi odstranitev mobilne aplikacije.

2. Ali z izbrisom uporabniškega računa izgubim svoje podatke?

Da, v primeru, ko izbrišete svoj uporabniški račun, izgubite vse do tedaj zbrane vaše podatke, vključno z zbranimi nagradnimi točkami. Vaši podatki bodo trajno izbrisani najkasneje v 14 dneh od izbrisa uporabniškega računa.

3. Ali se lahko po izstopu ponovno vključim v program spodbud?

Da, kadarkoli po izstopu se lahko ponovno vključite v program spodbud, vendar bodo za vas veljali aktualni pogoji zavarovalnice za vstop v program spodbud na dan, ko boste želeli opraviti ponovni vstop. Prav tako v tem primeru pričnete na novo zbirati nagradne točke in beležiti podatke o vaši telesni aktivnosti.

Obvestilo o zasebnosti

Pozdravljeni, Program spodbud za zdrav življenjski slog SavaFit (v nadaljevanju: program spodbud) se izvaja preko mobilne aplikacije SavaFit (v nadaljevanju: mobilna aplikacija), ki je integralni del programa spodbud.

To obvestilo o zasebnosti se nanaša na program spodbud in pripadajočo mobilno aplikacijo.

Cilj programa spodbud je podpora pri skrbi za vaše zdravje. Katere podatke o vas potrebujemo in zakaj jih potrebujemo, vas sproti seznanjamo v posameznih korakih uporabe mobilne aplikacije, v tem obvestilu pa smo na enem mestu za vas zbrali vse informacije o obdelavi vaših osebnih podatkov v mobilni aplikaciji in v okviru programa spodbud.

Več splošnih informacij glede varstva osebnih podatkov in njihove obdelave lahko preberete na spletnih straneh upravljavcev:

1. Upravljavec vaših osebnih podatkov

Mobilna aplikacija

  • MAGNUM EST Digital Health GmbH, Dircksenstrasse 40, 10178 Berlin (v nadaljevanju: YAS.life) kot ponudnik mobilne aplikacije, in
  • ZAVAROVALNICA SAVA, zavarovalna družba, d. d., Ulica Eve Lovše 7, 2000 Maribor, kot naročnik storitev in organizator programa spodbud,

ki sta skupaj določila namene in sredstva obdelave določenih osebnih podatkov ter sta skupna upravljavca teh vaših osebnih podatkov.

Nekatere namene in sredstva obdelave, opredeljene v nadaljevanju tega dokumenta, je dodatno določil YAS.life (npr. nadaljnji razvoj in izboljšanje delovanja svoje mobilne aplikacije, statistična primerjava med uporabniki), ki v tem delu nastopa kot (samostojen) upravljavec vaših osebnih podatkov.

Program spodbud

Upravljavec vaših osebnih podatkov, ki se obdelujejo za namen izvajanja programa spodbud, je ZAVAROVALNICA SAVA, zavarovalna družba, d. d., Ulica Eve Lovše 7, 2000 Maribor, Slovenija (v nadaljevanju: Zavarovalnica Sava).

2. Pooblaščena oseba za varstvo podatkov

Pooblaščeno osebo za varstvo podatkov (DPO) upravljavcev lahko kontaktirate na spodnji naslov:

3. Katere vaše osebne podatke obdelujemo in zakaj

Za uporabo mobilne aplikacije ter za izvajanje pravic in obveznosti člana programa spodbud je nujno posredovanje nekaterih osebnih podatkov. V nadaljevanju vam pojasnjujemo, katere osebne podatke zbiramo in za kaj jih potrebujemo.

Mobilna aplikacija

Vaše osebne podatke v največji meri pridobivamo neposredno od vas. To so podatki, ki jih sami vnesete v mobilno aplikacijo oz. jih mobilna aplikacija sama beleži. Pravna podlaga za obdelavo vaših podatkov je izvajanje pogodbe oz. Pogojev uporabe mobilne aplikacije SavaFit, sklenjene z vami. Za morebitno obdelavo posebnih vrst osebnih podatkov, t.j. podatkov v zvezi z zdravjem, pa je potrebna dodatna pravna podlaga, vaša privolitev, v kolikor se odločite, da boste z nami delili podatke, kot so vaša telesna teža, višina in spol. Ti podatki služijo YAS.life za pripravo statističnih analiz in primerjav uporabnikov kot tudi za izboljšanje delovanja mobilne aplikacije (nadaljnji razvoj mobilne aplikacije).

  • Osnovni podatki: ko je mobilna aplikacija nameščena, vas v postopku kreiranja uporabniškega računa najprej zaprosimo za naslednje osebne podatke: ime in priimek, datum rojstva in e-naslov. Za koriščenje ugodnosti pri izbranih zavarovanjih je v mobilni aplikaciji potreben še vnos številke police zadevnega zavarovanja, sklenjenega pri Zavarovalnici Sava. Od vas zahtevamo le nujne identifikacijske in za komunikacijo z vami potrebne podatke (kot npr. za obveščanje o najnovejših izzivih in nagradnih igrah, o spremembi splošnih pogojev, vam prilagojenih ugodnostih vezano na program spodbud ipd.), zato so obvezna le polja za vnos imena in priimka, datuma rojstva ter e-naslova.
  • Podatki o sledenju: potrebujemo vaše dovoljenje za dostop do podatkov iz vaše naprave za sledenje ali mobilne aplikacije za sledenje, da se vam lahko dodelijo nagradne točke za zabeležene telesne aktivnosti. Te podatke vselej pridobivamo iz pripadajoče mobilne aplikacije, ki je povezana z vašo napravo za sledenje (npr. telefon, pametna ura, druga povezana naprava, ki meri vašo telesno aktivnost); nikoli ne vzpostavimo neposredne povezave s samo napravo za sledenje. Glede na to, katero napravo za sledenje in pripadajočo mobilno aplikacijo uporabljate, lahko prejemamo naslednje podatke: število korakov na dan in aktivne minute (trajanje) za telesne aktivnosti, ki jih aplikacije prepoznajo in beležijo (kot so npr. tek, kolesarjenje ipd.) Podatek o vrsti telesne aktivnosti in trajanju lahko pridobimo tudi na podlagi ročnega vnosa uporabnika v mobilni aplikaciji. Poleg tega telesne aktivnosti dokumentiramo v koledarju, tako da so podatki (zgodovina aktivnosti – vrsta aktivnosti, čas in trajanje aktivnosti) shranjeni za čas uporabe mobilne aplikacije. V primeru da ste uporabnik mobilne aplikacije za sledenje Google Fit, naša mobilna aplikacija zahteva dostop le do tehničnega področja »fitness.activity.read« za branje uporabnikovega števila korakov, kar je predpogoj za sodelovanje uporabnikov pri njihovem beleženju in zbiranju nagradnih točk. Na ta način dostopamo le do najbolj omejenega področja, ki ga lahko zahtevamo za pridobitev podatkov o uporabnikovem številu korakov. V primeru da ste uporabnik drugih aplikacij za sledenje, ki jih podpira SavaFit, dostopamo le do tistih tehničnih področij, kjer so za branje na voljo podatki, potrebni za dodelitev nagradnih točk in beleženje telesnih aktivnosti.
  • Statistični podatki: za vodenje statistike uporabljamo zgolj podatek o številu korakov na dan v izbranem časovnem obdobju opazovanja (dan, teden, mesec, trimesečje). Dodatno se iz teh podatkov vsakodnevno ustvari tudi anonimizirana in agregirana statistika povprečnega števila korakov vseh aktivnih uporabnikov.
  • Podatki za unovčevanje ugodnosti: če boste zbrane nagradne točke unovčili za ugodnosti, potrebujemo vaš e-naslov za pošiljanje kupona s kodo za popust (na izbrane izdelke in storitve izbranih pogodbenih partnerjev). Kupone s kodami pošilja vedno le YAS.life, e-naslova ne posredujemo tretjim osebam (npr. pogodbenim partnerjem). Poleg e-naslova prejmemo tudi podatke o operacijskem sistemu, v katerem se mobilna aplikacija uporablja, čas unovčenja in uporabniški ID uporabnika.
  • Podatki za sodelovanje v nagradnih igrah in podatki nagrajencev: v kolikor boste po uspešno opravljenem izzivu posredovali e-naslov zaradi sodelovanja v nagradni igri, bo ta podatek ostal izključno pri nas in bo uporabljen le za namene nagradne igre. Če v primeru prejema nagrade želite, da je nagrada poslana po navadni pošti, nam morate posredovati naslov, na katerega želite prejeti nagrado. V večini primerov bomo nagrade poslali mi in zato vaš naslov ne bo posredovan tretjim osebam, razen v določenih izjemnih primerih (npr. nagrada je naročnina na revijo), ko nagrado pošlje tretja oseba, o čemer vas bomo vnaprej obvestili z e-poštnim sporočilom. Če nam boste po prejetem obvestilu, v katerem vas bomo obvestili o posredovanju vašega naslova tretji osebi, posredovali vaš naslov, to šteje za vaše soglasje za posredovanje tega podatka tretjim. Podatek o naslovu bo uporabljen izključno za namene pošiljanja nagrade.
  • Podatki za izboljšanje delovanja mobilne aplikacije: zgoraj navedene osnovne podatke, podatke o sledenju, statistične podatke, podatke za unovčevanje ugodnosti ter podatke o teži, višini in spolu (v kolikor jih uporabnik vnese) YAS.life, v obsegu, kot je nujno potreben uporablja samostojno tudi za izboljšanje delovanja svoje mobilne aplikacije.

Program spodbud

Skladno s Splošnimi pogoji Programa spodbud za zdrav življenjski slog SavaFit je po uspešno zaključenem registracijskem postopku potrebno dovoljenje člana programa spodbud za sinhronizacijo njegovih podatkov o telesni aktivnosti, ki jih beleži njegova izbrana naprava za sledenje s privzeto ali izbrano aplikacijo, z mobilno aplikacijo SavaFit ter potrditev verifikacijske povezave, ki jo član prejme na e-naslov, ki ga je navedel v postopku registracije, za zagotovitev varnosti podatkov uporabniškega računa.

  • Podatki, pridobljeni iz registracije v mobilni aplikaciji po uspešnem kreiranju uporabniškega računa: ime in priimek, rojstni datum, e-naslov, ki jih po registraciji v mobilni aplikaciji Zavarovalnici Sava posreduje YAS.life.
  • Podatek o številki police zadevnega zavarovanja, sklenjenega pri Zavarovalnici Sava: podatek na podlagi vnosa številke police (neobvezen podatek) v mobilni aplikaciji Zavarovalnici Sava posreduje YAS.life.
  • Podatki, pridobljeni med trajanjem članstva v programu spodbud: za uresničevanje pravic in obveznosti člana, vključno z identifikacijo člana, preverjanjem in spremljanjem izpolnjevanja pogojev za ugodnosti ter pošiljanjem obvestil: ime in priimek, rojstni datum, podatki o naših storitvah in produktih (npr. sklenjena zavarovanja), kontaktni podatki (e-naslov, poštni naslov), podatki o zabeleženih ali vnešenih telesnih aktivnostih (vrsta telesne aktivnosti, čas in trajanje), o doseženi bonus kategoriji in povprečju števila korakov, ko uporabljate mobilno aplikacijo v skladu s pogoji njene uporabe ter produkte in storitve zavarovalnice v skladu s splošnimi pogoji, t.j. zbiranje nagradnih točk in koriščenje ugodnosti v okviru zavarovanj ter pri izbranih pogodbenih partnerjih; ko koristite ugodnosti iz programa spodbud pri katerem od pogodbenih partnerjev, lahko vaše podatke pridobimo tudi s strani tega pogodbenega partnerja (npr. povratna informacija o koriščenju ugodnosti). Če po uspešno opravljenem izzivu nagrado podeljuje Zavarovalnica Sava, bomo od vas za namen izpolnjevanja obveznosti s področja davčne zakonodaje zahtevali tudi davčno številko.

4. Kako si izmenjujeta podatke Zavarovalnica Sava in YAS.life

Zavarovalnica Sava in YAS.life obdelujeta vaše zbrane osebne podatke v skladu z nacionalnimi in evropskimi predpisi o varstvu podatkov.

Poleg osnovnih podatkov o uporabniku se v primeru vnosa številke zavarovalne police redno izmenjajo tudi naslednji podatki:

  • life posreduje Zavarovalnici Sava: uporabniški ID uporabnika, pod katerim YAS.life kreira uporabnika v mobilni aplikaciji, podatek o doseženem številu korakov v obdobju beleženja, status uporabniškega računa v mobilni aplikaciji;
  • Zavarovalnica Sava posreduje YAS.life: status police (aktivna, neaktivna) zadevnega zavarovanja, po katerem uporabnik lahko dosega ugodnosti.

YAS.life posreduje Zavarovalnici Sava tudi naslednje podatke: podatek o koriščenju nagradnih točk in njihovi višini.

Za namene preverjanja koriščenosti mobilne aplikacije se redno izmenjajo tudi agregirani (anonimizirani) podatki o številu uporabnikov mobilne aplikacije, številu neaktivnih (izbrisanih) uporabniških računov, številu uporabnikov, ki so registrirani s številko police zavarovanja, ter o oceni izzivov.

5. S kom delimo vaše osebne podatke in njihov prenos v tretje države

Vaše osebne podatke po naših navodilih, v našem imenu in za naš račun obdelujejo tudi naši pogodbeni izvajalci (t.i. »obdelovalci«), kot so izvajalci storitev informacijske tehnologije za podporo aktivnostim programa in/ali mobilne aplikacije, s katerimi imamo sklenjene ustrezne pogodbe o obdelavi podatkov. Pri teh obdelavah lahko pride do iznosa podatkov v tretje države, vendar bomo v takem primeru zagotovili, da bo upoštevan enak nivo varstva osebnih podatkov, kot če bi obdelavo izvajali sami ter da bodo spoštovane vse zahteve evropskih in nacionalnih predpisov, ki se nanašajo na iznos osebnih podatkov v tretje države.

Mobilna aplikacija uporablja različne digitalne storitve tretjih oseb za določene standardizirane naloge, ki se dogajajo v ozadju. Tukaj vas želimo obvestiti, kateri ponudniki so to in zakaj potrebujemo njihove storitve:

  • Adjust
    V aplikaciji uporabljamo analitično tehnologijo ponudnika Adjust GmbH, Saarbrücker Str. 36, 10405 Berlin, Nemčija, ki uporablja anonimizirane podatke o IP in MAC naslovih uporabnikov za namene analize naše mobilne aplikacije. Podatki, ki jih zbira Adjust, se uporabljajo zgolj za analizo funkcionalnosti in rabe mobilne aplikacije na način, da se kreirajo anonimizirane ocene in grafike o številu obiskov, številu ogledov strani, ipd. Analize Yas.life uporablja izključno za namene lastne tržne raziskave kot tudi za optimizacijo in prilagoditev vsebine mobilne aplikacije.
    Dodatne informacije: https://www.adjust.com/terms/privacy-policy
  • Intercom
    Z namenom, da nas lahko uporabniki kontaktirajo v primeru vprašanj ali težav uporabljamo celovito (»end-to-end«) rešitev za mobilno pomoč uporabnikom v mobilni aplikaciji, ki jo ponuja Intercom Inc, Stephens Ct., 18-21 St. Stephen’s Green, Dublin 2, Irska. Ko nas uporabniki v mobilni aplikaciji kontaktirajo za pomoč, bomo prosili za njihov e-naslov ali ID uporabniškega računa z namenom identifikacije uporabnika in nudenja pomoči. V kolikor je potrebno, lahko uporabnika prosimo tudi za dodatne podatke (neobvezno). Posredovane podatke Intercom upravlja, med drugim tudi na strežnikih v ZDA, vendar bo obdelava teh podatkov potekala le v skladu z našimi navodili in za namen nudenje pomoči oz. komunikacije z uporabniki v primeru, ko nas uporabniki kontaktirajo. V primeru prenosa, hrambe in obdelave podatkov v ZDA je le-ta vselej kriptirana v skladu s sklenjenimi dogovori, ki vključujejo standardne pogodbene klavzule, ki jih je sprejela Evropska komisija.
    Dodatne informacije: https://www.intercom.com/gdpr
  • Google Firebase
    Google Firebase je integralni in nujni del infrastrukture mobilne aplikacije, ki ga ni mogoče izključiti. Storitev uporabljamo za pošiljanje povezav s povabili (»invitation link«), za analitiko v primerih zrušitve mobilne aplikacije (»crash analytics«) in za pošiljanje potisnih sporočil. Ena izmed komponent storitve je tudi Google Analytics. Ponudnik storitve je Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irska, ki obdeluje podatke v vseh državah, kjer ima poslovni naslov ponudnik ali njegovi pod-obdelovalci. V primeru prenosa, hrambe in obdelave podatkov izven območja EU/EEA je le-ta vselej kriptirana v skladu s sklenjenimi dogovori, ki vključujejo standardne pogodbene klavzule, ki jih je sprejela Evropska komisija.
    Dodatne informacije: https://firebase.google.com/
  • Open Telekom Cloud
    Storitev Open Telekom Cloud se uporablja za gostovanje strežnikov in infrastrukturnih storitev naše mobilne aplikacije preko podatkovnih centrov v Nemčiji. Ponudnik storitve je Open Telekom Cloud, T-Systems International GmbH, Hahnstraße 43 d, 60528 Frankfurt am Main, Nemčija.
    Dodatne informacije: https://open-telekom-cloud.com/de/sicherheit/datenschutz

6. Kako dolgo hranimo vaše podatke

Osebne podatke, pridobljene v okviru programa spodbud, hranimo le toliko časa, kot to dovoljuje zakonodaja. Če vnesete številko police, podatke o povprečju števila korakov in na tej podlagi pripadajočem koriščenju ugodnosti pri zavarovanjih, hranimo v zadevni evidenci Zavarovalnice Sava do poteka rokov hrambe podatkov v skladu z Zakonom o zavarovalništvu, Obligacijskim zakonikom in drugo področno zakonodajo.

Osebne podatke izbrišemo, ko je soglasje za njihovo shranjevanje in drugo obdelavo preklicano, ali ko poznavanje teh podatkov ni več potrebno za izpolnitev namena, za katerega so bili pridobljeni in hranjeni, npr. če kot uporabnik mobilne aplikacije izbrišete uporabniški račun, bodo vaši podatki v mobilni aplikaciji trajno izbrisani najkasneje v 14 dneh od prejema vaše zahteve po izbrisu uporabniškega računa.

7. Uveljavljanje zahtevkov iz naslova varstva osebnih podatkov ter pravica do pritožbe

Kot uporabnik mobilne aplikacije in član programa spodbud imate do svojih podatkov pravico dostopati in zahtevati popravek netočnih podatkov, v določenih primerih imate tudi pravico podatke prejeti v strojno berljivem odprtem formatu (npr. _.csv), zahtevati izbris podatkov ter ugovarjati ali zahtevati omejitev obdelave za nekatere namene.

V primeru uveljavljanja pravice do izbrisa bomo poskrbeli tudi za to, da vsak, ki obdeluje podatke v našem imenu, te podatke prav tako izbriše.

Svojo zahtevo kot uporabnik mobilne aplikacije naslovite na datenschutz@yas.life oz. kot član programa spodbud na gdpr@zav-sava.si. Upravljavca drug drugemu posredujeta vaš zahtevek, če ocenita, da je drugi izmed njiju bolj primeren za njegovo reševanje.

Brez poseganja v katero koli drugo pravno sredstvo vam je zagotovljena tudi pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu, če menite, da obdelava osebnih podatkov krši predpise o varstvu podatkov. Pristojni nadzorni organ za varstvo osebnih podatkov je:

  • v Zvezni republiki Nemčiji: Commissioner for Data Protection and Freedom of Information, Friedrichstraße 219, 10969 Berlin
  • v Republiki Sloveniji: Informacijski pooblaščenec RS, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana

8. Spremembe obvestila o zasebnosti

Z nadaljnjim razvojem programa spodbud in mobilne aplikacije ali zaradi tehničnih sprememb slednje bo v bodoče morda potrebna sprememba oziroma dopolnitev tega obvestila, zato si pridržujemo pravico, da kadarkoli in brez navedbe razlogov spremenimo to obvestilo o zasebnosti. Vsakokrat veljavna verzija je objavljena v mobilni aplikaciji in na spletni strani Zavarovalnice Sava.

Z nami lahko stopite v stik na različne načine.

080 19 20 KLEPET E-POŠTA SPLETNI KLIC

ASISTENCA

Za pomoč v Sloveniji pokličite:

080 19 21

Za pomoč v tujini pokličite:

+386 2 618 05 20

Obvestilo

Spremenila so sae imena Infond skladov, ki jih ponujamo v okviru Naložbenih življenjskih zavarovanj. Odslej so vsa imena slovenska, s čimer želijo na Sava Infondu povečati njihovo prepoznavnost in značilnost. Ob tem pa pri 6 skladih še spreminjajo pravila upravljanja.

PREBERITE VEČ

Ponudba

Zelo ugodno

Vaše mnenje šteje!

Vaše mnenje nam je izjemno pomembno. Vabimo vas, da si vzamete nekaj minut in izpolnite anketo o naši spletni strani. Vaše odgovore bomo obravnavali z največjo pozornostjo in se potrudili, da še izboljšamo vašo uporabniško izkušnjo na naši strani v prihodnosti.

PODAJTE MNENJE