{{ SavaFit custom code }}
Aplikacija SavaFit
Začnite z zbiranjem korakov zdaj in unovčite številne popuste v aplikaciji SavaFit!
Zakaj si prenesti aplikacijo SavaFit?
Aplikacija je brezplačna in na voljo vsem, tudi tistim, ki niso zavarovani pri Zavarovalnici Sava.
S koraki zbirajte nagradne točke in jih koristite kot popuste pri izbranih partnerjih.
Z več koraki do večjih popustov na izbrana zavarovanja pri Zavarovalnici Sava.
Ustvarite svojo ekipo in se v ekipnih izzivih potegujte za prvo mesto.
Ponudniki ugodnosti

GARMIN

KIBUBA

EQUA

ALPINE NATION

GOLDEN BUDDHA
10 % popusta na paket 4 enakih masaž
10 % popusta na vse masaže

THAI CENTER
15 % popusta na vse tajske masaže in savne
Pogosta vprašanja
1. Kdo je ponudnik mobilne aplikacije SavaFit?
Ponudnik mobilne aplikacije SavaFit je nemško podjetje MAGNUM EST Digital Health GmbH, ki nastopa pod blagovno znamko YAS.life, in s katerim ima Zavarovalnica Sava sklenjeno poslovno sodelovanje.
2. Kako uporabljam mobilno aplikacijo?
V mobilni aplikaciji lahko spremljate svoje vsakodnevne telesne aktivnosti. S pomočjo vaše naprave za sledenje (t.i. »sledilnik«) in povezane mobilne aplikacije za sledenje lahko svoje zabeležene aktivnosti sinhronizirate z mobilno aplikacijo SavaFit. Pri vaših dosežkih vas skušamo dodatno motivirati v obliki izzivov, s katerimi vas spodbujamo, da naredite več zase in za svoje zdravje.
3. S katerimi sledilniki lahko sinhroniziram mobilno aplikacijo?
Trenutno lahko mobilno aplikacijo SavaFit sinhronizirate z naslednjimi sledilniki in pripadajočimi mobilnimi aplikacijami za sledenje:
- APPLE HEALTH
- GOOGLE FIT
- FITBIT
- GARMIN
- POLAR FLOW
Uporabnikom aplikacije Samsung Health priporočamo sinhronizacijo z aplikacijo Google Fit, v tem primeru morate imeti nameščeno tudi aplikacijo, Health Connect ali Health Sync, ki sta lahko povezana z dodatnimi stroški (neodvisnimi od programa spodbud SavaFit).
4. Kako povežem sledilnike, ki niso neposredno združljivi?
Če uporabljate sledilnik ali sledilno aplikacijo, ki je še ne podpiramo, jo lahko povežete preko aplikacij tretjih ponudnikov, kot so npr. Strava, MyFitnessPal, TomTom, ali prek storitev Apple Health ali Google Fit.
Primer za Apple Health: v aplikaciji Apple Health v razdelku »Viri« izberete sledilnik oziroma aplikacijo, ki jo želite povezati, in omogočite uvoz in posodobitev vaših podatkov.
Primer za Google Fit: v aplikaciji Google Fit preverite seznam aplikacij, ki so združljive z Google Fit ter omogočite povezavo z namenom sinhronizacije.
5. Kako deluje sinhronizacija?
Ob prenosu in namestitvi mobilne aplikacije SavaFit vas bomo vodili skozi registracijski postopek, kjer boste v enem izmed korakov izbrali vaše sledilnike oziroma sledilne aplikacije, ki jih želite povezati. Za povezavo in sinhronizacijo bo potrebno vaše soglasje. Preveriti morate tudi, ali so potrebne morebitne poverilnice (dovoljenje za prenos podatkov iz naprave), ki jih odobrite v nastavitvah sledilnika oziroma sledilne aplikacije. Istočasno imate lahko povezano le eno sledilno napravo ali sledilno aplikacijo. Kasneje lahko v razdelku »Nastavitve« izbrane sledilnike kadarkoli odstranite ali ponovno sinhronizirate.
Pomembno: sinhronizacija podatkov je odvisna od vrste sledilnika in aplikacije in lahko traja tudi dlje časa (v primeru sledilnika Fitbit tudi do 20 min).
6. Kljub sinhronizaciji mi ne prikazuje točnega števila korakov ali zabeležene aktivnosti?
Če se kljub sinhronizaciji in povezavi s sledilnikom vaši koraki še vedno ne prenašajo, prosimo preverite naslednje korake:
- poskrbite, da imate nameščeno najnovejšo različico mobilne aplikacije SavaFit,
- poskrbite, da je vaša sledilna naprava in/ali aplikacija posodobljena,
- preverite, da ste v postopku dodajanja sledilnika potrdili vsa zahtevana dovoljenja,
- preverite, da ste v sledilni aplikaciji označili dovoljenje za prenos podatkov v SavaFit,
- v mobilni aplikaciji SavaFit s kratkim potegom navzdol osvežite nadzorno ploščo in preverite, ali je vzpostavljena povezava s sledilnikom.
Včasih lahko pomaga tudi kratek izklop in ponoven vklop vašega mobilnega telefona ali odjava in ponovna prijava v sledilno aplikacijo.
7. Ali je uporaba mobilne aplikacije savafit povezana s kakšnimi stroški?
Ne. Uporaba mobilne aplikacije SavaFit je brezplačna.
8. Kdo določi pogoje uporabe mobilne aplikacije?
Pogoje uporabe mobilne aplikacije določi ponudnik mobilne aplikacije. Na voljo so vam v mobilni aplikaciji in na spletni strani zavarovalnice. Pogoji uporabe mobilne aplikacije določajo način uporabe mobilne aplikacije in njene vsebine ter omejitev odgovornosti ponudnika pri delovanju le-te.
9. Ali obstajajo zdravstveni zadržki za uporabo mobilne aplikacije?
Uporaba mobilne aplikacije in sodelovanje v programu spodbud SavaFit poteka na lastno odgovornost posameznika. Vsebina mobilne aplikacije, storitve in informacije, ki jih ponuja, ne nadomeščajo zdravniškega oziroma z zdravstveno stroko podkrepljenega nasveta.
10. Na koga se obrnem v primeru tehničnih težav pri delovanju mobilne aplikacije?
V primeru kakršnihkoli težav pri delovanju ali vprašanj v zvezi z delovanjem mobilne aplikacije lahko kadarkoli kontaktirate ponudnika mobilne aplikacije prek:
- gumba »Kontaktirajte nas« v mobilni aplikaciji, ali
- po elektronski pošti na e-naslov savafit@yas.life.
Odgovor lahko pričakujete v roku 24 ur. V primeru, da vaše vprašanje prejmemo ob vikendih, praznikih oz. drugih nedelovnih dneh vam bomo odgovorili naslednji delovni dan oz. v najkrajšem možnem času.
V primeru kakršnihkoli vprašanj v zvezi s samim programom spodbud SavaFit, premijskimi popusti ali drugimi ugodnostmi smo vam ves čas na voljo na info@zav-sava.si ali nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 19 20.
1. Kako zbiram nagradne točke?
Nagradne točke zbirate z zabeleženimi telesnimi aktivnostmi. Telesne aktivnosti, ki ste jih zabeležili s sledilnikom (koraki in/ali aktivne minute), se samodejno prenesejo v mobilno aplikacijo in točkujejo, določene telesne aktivnosti pa lahko dodate tudi z ročnim vnosom ter boste za njih prav tako dobili nagradne točke.
2. Do kdaj lahko ročno vnesem telesne aktivnosti?
Ročno vnesene telesne aktivnosti lahko dodate do 3 dni pozneje, vendar v takem primeru ne bodo ustrezno točkovane. Ročno vnesene telesne aktivnosti so tudi edine, ki jih lahko kasneje izbrišete ali uredite, pri čemer se bodo dodeljene točke ustrezno korigirale.
3. Koliko nagradnih točk lahko zberem na dan?
Na dan lahko zberete največ 25 nagradnih točk na naslednji način:
- dnevno doseženo število korakov:
- 5.000 korakov/dan: 5 točk
- 10.000 korakov/dan: 10 točk
- 15.000 korakov/dan: 15 točk
- 20.000 korakov/dan: 20 točk
- 25.000 korakov/dan: 25 točk
- dnevno doseženo število aktivnih minut (aktivnosti, kot so: kolesarjenje, plavanje, tek):
- najmanj 20 minut/dan: 10 točk
- najmanj 30 minut/dan: 15 točk
- ročni vnos telesne aktivnosti (vnesete lahko poljubno število aktivnosti, vendar bo točkovana le ena):
- telesna aktivnost/dan: 5 točk
- najmanj 5 minutna meditacija/dan: 5 točk
4. Ali lahko dobim še dodatne nagradne točke?
Da, za uspešno zaključen registracijski postopek prejmete 125 točk. V primeru uspešno opravljenih izzivov prav tako prejmete dodatne nagradne točke. V opisu izziva so vam podane informacije glede trajanja izziva, cilju izziva in številu dodatnih točk, ki jih prejmete v primeru uspešno doseženega cilja izziva. Dodatne nagradne točke lahko prejmete tudi vsake 3 mesece glede na doseženo bonus kategorijo. Več o bonus kategorijah si preberite v ustreznem razdelku.
5. Kako lahko koristim nagradne točke?
Nagradne točke lahko koristite v obliki ugodnosti za nakup storitev in produktov izbranih ponudnikov, ki so predstavljeni v mobilni aplikaciji SavaFit in/ali na spletni strani zavarovalnice.
Ko boste zbrali zadosti nagradnih točk za želeno nagrado, v mobilni aplikaciji preprosto kliknite na “Unovči”. Vaše stanje točk se bo zmanjšalo za višino unovčenih točk. Na vaš e-naslov boste prejeli kupon s kodo za unovčenje nagrade pri izbranem ponudniku in podrobnosti za nakup.
Celoten proces zbiranja in koriščenja nagradnih točk je predstavljen in določen s pogoji uporabe mobilne aplikacije SavaFit.
6. Kje lahko preverim število zbranih nagradnih točk?
Ažurno stanje vaših nagradnih točk je ves čas prikazano v mobilni aplikaciji SavaFit.
1. Kaj so bonus kategorije?
Bonus kategorije predstavljajo uporabniško raven, ki jo dosežete glede na vaše povprečje števila korakov v 3-mesečnem obdobju beleženja. Na »Nadzorni plošči« imate prikazano trenutno povprečje števila korakov, ki ga dosegate v tekočem 3-mesečnem obdobju, prav tako vam je prikazano, do kdaj traja tekoče obdobje.
S klikom na bonus kategorijo se vam prikaže več informacij, med drugim dnevni, tedenski in mesečni pregled zbranih korakov, prav tako lahko vidite, koliko korakov je potrebnih za dosego višje bonus kategorije.
2. Koliko je bonus kategorij?
Glede na povprečje števila korakov lahko dosežete eno izmed naslednjih štirih bonus kategorij:
- D: do 4.499 korakov
- C: od 4.500 do 5.999 korakov
- B: od 6.000 do 8.999 korakov
- A: 9.000 ali več korakov
3. Kdaj potekajo 3-mesečna obdobja beleženja?
Obdobja beleženja potekajo nepretrgoma, in sicer v naslednjih 3-mesečnih obdobjih:
- 25.12.-24.3.
- 25.3.-24.6.
- 25.6.-24.9.
- 25.9.-24.12
4. Kaj mi prinese dosežena bonus kategorija?
Na podlagi dosežene bonus kategorije ob koncu obdobja beleženja prejmete dodatne nagradne točke:
- D: 0 točk
- C: 150 točk
- B: 250 točk
- A: 300 točk
V kolikor izpolnjujete pogoje, ki jih določi Zavarovalnica Sava, vam dosežena bonus kategorija lahko prinese tudi ugodnosti pri izbranih zavarovanjih v obliki obračunskih popustov na premijo. Več si preberite v razdelku o ugodnostih pri izbranih zavarovanjih.
5. Kako izmenjam podatek o doseženi bonus kategoriji z zavarovalnico?
Po koncu obdobja beleženja in pred pričetkom naslednjega meseca bo zavarovalnica, v primeru, da ste vpisali številko polico Riziko življenjskega zavarovanja, po katerem nastopate kot zavarovanec, in izpolnjujete pogoje za obračunski popust, s ponudnikom avtomatsko izmenjala podatek o vaši doseženi bonus kategoriji in obračunala premijski popust (primer: če je konec obdobja beleženja 24.3., bo zavarovalnica izmenjala podatek najkasneje do 31.3.).
1. Katere ugodnosti so mi na voljo?
Zavarovalnica Sava lahko ponudi obračunski popust na premijo ali druge ugodnosti v okviru izbranih zavarovanj, o čemer ste obveščeni na spletni strani zavarovalnice ali v postopku sklenitve zavarovanja, v zvezi s katerim so na voljo ugodnosti.
2. Kakšna je aktualna ponudba?
BONUS KATEGORIJE – LE V PRIMERU RIZIKO ŽIVLJENJSKEGA ZAVAROVANJA, SKLENJENEGA PO 25.1.2023
Zavarovalnica Sava bo upoštevala 3-mesečni obračunski popust na premijo v višini, ki je odvisna od dosežene bonus kategorije, v kolikor ste pri Zavarovalnici Sava sklenili Riziko življenjsko zavarovanje kadarkoli po 25.1.2023.
Višina obračunskega popusta je prikazana na Obvestilu o ugodnostih iz programa spodbud, ki ga prejmete ob sklenitvi zavarovanja.
Pogoji za obračunski popust so naslednji:
(i) uspešno ste zaključili registracijski postopek v mobilni aplikaciji in postali član programa spodbud,
(ii) v mobilni aplikaciji ste vnesli številko police Riziko življenjskega zavarovanja, sklenjenega pri zavarovalnici kadarkoli po 25. 1. 2023, ter po katerem nastopate kot zavarovanec, in
(iii) zavarovanje je sklenjeno z mesečno frekvenco plačevanja premije.
PRVA REGISTRACIJA – LE V PRIMERU RIZIKO ŽIVLJENJSKEGA ZAVAROVANJA, SKLENJENEGA PO 25.1.2023
Na voljo vam je tudi ugodnost ob prvi registraciji v program spodbud in prvem vnosu številke police.
Zavarovalnica Sava vas avtomatsko uvrsti v bonus kategorijo C ter vam obračuna pripadajoči popust v času 5 mesecev od dneva prvega vnosa številke police zavarovanja. Dodatna ugodnost je vezana na prvič registriranega člana in neodvisna od dejanskega začetka zavarovanja ali morebitnih v bodoče sklenjenih zavarovanj.
3. Ali mi ugodnosti pripadajo ves čas trajanja zavarovanja?
Ne, ugodnosti so na voljo le v času trajanja ugodnosti, ki je določen v Obvestilu o ugodnostih, ki ga prejmete ob sklenitvi zavarovanja oziroma, kot je določeno na spletni strani zavarovalnice in v skladu s splošnimi pogoji programa spodbud.
4. Ali Zavarovalnica Sava lahko spremeni pogoje za pridobitev ugodnosti ali določi nove ugodnosti?
Da, zavarovalnica lahko po preteku časa trajanja ugodnosti odloči glede časovnega podaljšanja ugodnosti ali določi nove pogoje za pridobitev ugodnosti. Prav tako lahko kadarkoli določi nove ugodnosti pri istem zavarovanju ali doda ugodnosti tudi drugim zavarovanjem.
Z nami lahko stopite v stik na različne načine.
080 19 20 KLEPET E-POŠTA SPLETNI KLICASISTENCA
Za pomoč v Sloveniji pokličite:
080 19 21Za pomoč v tujini pokličite:
+386 2 618 05 20