Dobro premoženjsko zavarovanje je tudi življenjsko - Zavarovalnica Sava
Dobro premoženjsko zavarovanje je tudi življenjsko
Dom je veliko več od štirih sten in pohištva. Njegovo neprecenljivost merimo predvsem v zgodbah, ki so povezane z ljudmi, s katerimi živimo. Svoj dom povezujemo s čustvi, ki se prebujajo z občutenjem domačnosti in najpomembnejše, varnosti. Doma smo to, kar smo lahko le kadar se počutimo varne, zato je naša primarna skrb, da ta občutek ohranjamo in da dobro poskrbimo zanj.
Eden od načinov, kako lahko poskrbimo za svoj dom je, da ga dovolj dobro zavarujemo. S tem si zagotovimo varnost in zaščito, če nas presenetijo nepredvideni dogodki, ki utegnejo poškodovati našo hišo, stanovanje ali opremo. In hitro se porodi vprašanje ... Ali slabo zavarovanje res obstaja? Pravzaprav je bolj pravilno, če govorimo o podzavarovanosti, saj so ključne razlike bolj v obsegu in višini kritij, ki jih izberemo. Zares odlične ponudbe premoženjskih zavarovanj pa nam prinašajo še nekoliko več, saj se znajo prilagoditi našim individualnim potrebam. Poleg tistega osnovnega je danes pri izbiranju premoženjskega zavarovanja namreč zelo pomembno pomisliti še na:
- spremembe našega življenjskega sloga - danes živimo drugače kot pred 20 leti in skoraj popolnoma drugače, kot pred 40 leti,
- dragocenost časa - hiter življenjski slog in obveznosti, s katerimi se soočamo, od nas zahtevajo premišljeno razporejanje časa, ki je postal zelo pomembna vrednota,
- moderne tehnične novosti - v naših domovih je vedno več pametnih naprav, robotov, na strehah imamo sončne celice, vedno več je električnih vozil, večina naših informacij je shranjenih na spletu ...
"Najbolj prilagojena premoženjska zavarovanja nam morajo zato ponuditi več kot le zavarovanje doma. Razumeti morajo naš način življenja."
Kako pomembna je dobra asistenčna storitev
Domska asistenca je del standardne ponudbe premoženjskih zavarovanj in je namenjena hitri pomoči v primeru večjih ali manjših zagat, povezanih z našim domom. Statistično je med najbolj pogostimi situacijami, ki zahtevajo asistenčno pomoč, izguba ključev, poškodba okenskega stekla, poškodba parketa, izliv vode in podobno.
Funkcija kontaktno-asistenčnega centra zavarovalnice je torej zagotavljanje dodatne varnosti in takojšnje pomoči, ko jo potrebujemo. Glede na to, da je asistenčna ekipa pogosto prvi ali celo edini stik, ki ga imamo z zavarovalnico, pričakujemo, da se ravno takrat najbolj izkaže.
Pa ni vedno tako. Koriščenje asistenčne storitve lahko pomeni za nas preveč birokracije, dela, skrbi in izgubljenega časa. Pri popravilih, ki terjajo več časa in tudi več izvajalcev (vodovodar, eletričar, parketar, … ) je ob sami težavi, ki jo rešujemo, lahko mučno tudi usklajevanje z mojstri, ki popravljajo nastalo škodo. Strnjeno ali pod črto: za vse to nimamo časa in energije, zato je zelo pomembno, da preudarno izberemo zavarovalnico, ki bo zanesljiv partner, ko bomo potrebovali pomoč.
Dobra novica! Imamo rešitev.
V Zavarovalnici Sava smo se s tem problemom spopadli še bolj poglobljeno in zavarovancem v okviru premoženjskega zavarovanja DOM ponudili napredno asistenčno storitev Asistim. Ta potrebo po pomoči ali škodni primer osmišlja kot celovit projekt. Zavarovancem ob asistenčnem primeru dodelimo asistenčnega skrbnika, ki v celoti prevzame skrb za prijavo in odpravljanje škode, za koordiniranje potrebnih mojstrskih opravil, zavarovanec praktično od klica Asistima naprej nima dodatnega dela.
Zaradi zavedanja o resnični dodani vrednosti asistence smo razvili nov pristop k asistenčni storitvi, ki v celoti združuje tako škodne, kot asistenčne procese pod okriljem ene službe, ki deluje s podporo Asistima - sistema partnerjev za vse oblike popravil in strokovnih del.
Radi imamo malce fleksibilnosti
Prilagodljivost je ena najpogosteje uporabljanih besed modernega časa. In ne zaman. Potreba po stalnemu prilagajanju je postala na eni strani zahteva potrošnikov, na drugi strani pa vrednota blagovnih znamk, ki se razlikujejo. Premoženjsko zavarovanje DOM nudi zato zelo učinkovite oblike prilagodljivosti:
- sami izberete svoj paket - nova zavarovanja ne temeljijo na fiksnih predpripravljenih paketih - izberete to, kar potrebujete;
- med zavarovalnim letom lahko dodate ali odvzamete določena kritja - to je še posebej uporabno pri nakupu novih tehnoloških naprav ali opreme v domu;
- vplivate lahko na ceno zavarovanja - glede na izbiro kritij po meri lahko spremenite tudi ceno zavarovanja, kar omogoča preprosto oceno "price - perormance".
Kaj pa zavarovanje modernih tehnoloških rešitev?
Ste se kdaj vprašali kako je, poleg antivirusnih sistemov in »backupov«, zavarovana vaša spletna identiteta in podatki, ki v današnji družbi predstavljajo vedno večji del našega nematerialnega premoženja? Kaj pa moderne naprave v vašem stanovanju, robotski pripomočki, pametni hladilniki in naprave, ki so povezane s svetovnim spletom? Spletni incidenti nam lahko namreč na tem področju povzročijo ogromno preglavic, tudi finančnih.
Ljudje se v skrbi za okolje in varčevanje vedno pogosteje odločamo za alternativne oblike izkoriščanja energetskih virov. V Sloveniji je postavljenih precejšnje število solarnih elektrarn, narašča pa tudi število električnih vozil. Vse te oblike sprememb življenjskega stila so novi izzivi na področju premoženjskih zavarovanj. Večina ponudnikov posamezne rešitve zavaruje ločeno, pri Zavarovalnici Sava pa smo v nabor zavarovanj sodobnih kritij vključili vse ključne komponente današnjega dne, saj omogočajo zavarovanje:
- sončnih elektrarn,
- robotskih naprav,
- medmrežnih tveganj, kamor sodi zelo širok nabor zavarovanih primerov, od posledic hekerskega napaka, do povračila stroškov nezakonitih groženj in finančnih izsiljevanj.
OPA! MOJ DOM.
Premoženjska zavarovanja Zavarovalnice Sava ste v preteklosti poznali pod dvema različnima produktoma nekdanjih, od leta 2016 združenih, zavarovalnic. Zavarovanji OPA! in MOJ DOM sta zdaj posodobljeni in združeni v en produkt – premoženjsko zavarovanje DOM. To zajema vse ključne prednosti prejšnjih dveh, a smo mu dodali precej sodobnega pridiha. Zdaj predstavlja novo, sodobno obliko premoženjskih zavarovanj za vse zavarovance. Prav takšno, ki lahko dovolj dobro zavaruje eno pomembnejših vrednot - naš dom.
Preberite tudi
Nikoli sami doma …
Asistenca, ko na pomoč ne morem poklicati najboljšega prijatelja
20.03.2020 Katja Grušovnik
Nikoli sami doma
Neurje s točo je poškodovalo moje premoženje - kaj naj storim?
13.06.2018 Katja Grušovnik
Z nami lahko stopite v stik na različne načine.
080 19 20 KLEPET E-POŠTA SPLETNI KLICASISTENCA
Za pomoč v Sloveniji pokličite:
080 19 21Za pomoč v tujini pokličite:
+386 2 618 05 20