Škoda zaradi poplav: najpogostejša vprašanja

Vse, ki ste v zadnjih dneh utrpeli škodo na premoženju v poplavah, v Zavarovalnici Sava pozivamo, da najprej poskrbite za lastno varnost in varnost svojih najbližjih, nato pa – v varnih okoliščinah –  še za reševanje premoženja. Ker je obravnava škod najhitrejša, če je škoda prijavljena na spletu, prosimo vse zavarovance, v kolikor je le možno, da izpolnite spletni obrazec za prijavo škode. Pri tem se lahko za pomoč pri prijavi obrnete na svojega zastopnika oz. pokličete na 080 19 20. V naslednjih tednih bomo vse svoje moči usmerili v pospešeno reševanje škodnih zahtevkov ter zavarovancem nudili vso podporo in pomoč.

Da bo prijava in obravnava škode kar najlažja, smo za vas odgovorili na nekaj najbolj pogostih vprašanj, za več informacij pa smo vam na voljo na 080 19 20.

Ali je potrebno uničene predmete hraniti ali se jih lahko zavrže?
Najpomembneje je, da poškodovane predmete pred odvozom fotografirate. Če vam prostor omogoča in to ne predstavlja nevarnosti za zdravje, svetujemo tudi, da jih shranite do ogleda škode s strani cenilca, predvsem predmete večje vrednosti. 

Kaj pa v primeru, če poškodovanih stvari ni bilo mogoče fotografirati? 
V tem primeru vam svetujemo, da naredite natančen popis poškodovanih predmetov in nam dostavite morebitne fotografije, nastale pred škodnim dogodkom, na katerih bo vidna oprema, ki je bila v poplavi poškodovana.

V kakšnem času je moram prijaviti škodo? 
S prijavo se ne mudi, saj je pravi obseg škode po poplavah viden šele nekaj dni po tem, ko voda odteče. Svetujemo vam, da najprej poskrbite zase in šele nato za premoženje, pri čemer bodite tudi pri pospravljanju posledic poplave previdni in poskrbite za svojo varnost.

Kje in kako lahko prijavim škodo?
Ker je obravnava škod najhitrejša, če je škoda prijavljena na spletu, vas prosimo, v kolikor je le možno, da škodo prijavite tukaj. V kolikor to ni možno, vam svetujemo, da se obrnete na svojega zastopnika ali nas pokličete na 080 19 20, kjer smo vam ves čas na voljo tudi za pomoč pri izpolnitvi spletne prijave.
Pomembno je, da prijavo škode naredite natančno, zapišete vse kontakte, na katerih ste dosegljivi, in priložite vso potrebno dokumentacijo, ki nam lahko pomaga pri čimbolj hitri in natančni oceni obsega škode.

Kako naj ravnam po prijavi škode? 
Po ogledu lahko pričnete s čiščenjem in zračenjem prostorov. Poškodovane stvari  fotografirajte, če vam prostor omogoča in ni nevarno zdravju, jih shranite na primerno mesto, in sproti vodite evidenco vseh poškodovanih predmetov.

Kdaj lahko pričakujem ogled s strani cenilca?
Zaradi obsežnosti škodnega dogodka se v Zavarovalnici Sava trenutno soočamo z močno povečanim obsegom dela, a usmerjamo vse  vse svoje moči v pospešeno reševanje škodnih zahtevkov. 

Če gre v vašem primeru za prijavo škode manjšega obsega oz. je kritje po sklenjeni zavarovalni polici glede na obseg škode omejeno, bomo poskušali škodni zahtevek rešiti brez ogleda, saj vam bo v tem primeru zavarovalnina izplačana kar najhitreje. V tem primeru je še posebej pomembno, da je prijava škode čimbolj natančna.

Pri dogodkih večjega obsega in v drugih primerih, ko škode ne moremo oceniti na osnovi prijave, vas bomo v najkrajšem možnem času poklicali in se z vami dogovorili za ogled škode.

Kako se bo določila vrednost uničenih predmetov, za katere ne bo dokazil oz. dokumentacije?Vrednost bo določena po dejanski vrednosti predmeta glede na prijavo škode, sezname poškodovanih predmetov in morebitna dokazila (sem lahko sodijo tudi račun o nakupu, fotografije iz preteklosti …).

Kako je v primeru, če po že oddani prijavi ugotovimo dodatno škodo?
V tem primeru boste lahko že oddano prijavo škode dopolnili z novimi dokazili in dodatnim popisom.

Kam lahko dam vozilo, ki ga je v poplavi zalila voda? 
Vozilo varno dostavite na ustrezno mesto (servis, doma ...). Pri tem je najpomembnejše, da vozila v nobenem primeru ne zaganjate! V primeru, da bomo morali opraviti ogled, vas bomo kontaktirali.

Ali lahko poškodovan avto v garaži ali okolici hiše premaknemo, saj lahko pride do dodatnih poškodb? Kako je potem z zavarovalnim kritjem?
Vozilo lahko premaknete, a bodite pri tem skrajno previdni in to storite brez vžiganja motorja, saj je to nevarno in posledične poškodbe zaradi tega vzroka niso krite iz naslova kasko zavarovanja. Priporočamo vleko vozila oz. potiskanje vozila na varno in podobne načine. 

Kako dolgo se bo reševal moj škodni primer? 
Zaradi obsežnosti škodnega dogodka se v Zavarovalnici Sava trenutno soočamo z močno povečanim obsegom dela, a usmerjamo vse  vse svoje moči v pospešeno reševanje škodnih zahtevkov. 
Predvidevamo, da bodo škodni primeri rešeni povprečno v 2-3 tednih od popolno izpolnjene prijave z vsemi dokazili, zato prosimo, da ste pri oddaji prijave škode natančni, jo izpolnite v celoti in dodate vsa potrebna dokazila. Ker se zavedamo težkih okoliščin situacije, pa bo nesporen del skladno s kritjem po zavarovalni polici nakazan predvidoma v roku 1 tedna.

AKTUALNO

Ostale novice

Izjemna ugodnost v mesecu varčevanja

V oktobru 2024 vam podarimo vstopne stroške pri enkratnem dodatnem vplačilu v vzajemne sklade Sava Infond v okviru vašega naložbenega življenjskega zavarovanja.

Sprememba pravil upravljanja Krovnega sklada Infond

Sava Infond bo 20. avgusta 2024 izvedla spremembo pravil upravljanja Krovnega sklada Infond z 19 podskladi. S spremembo sledi enemu izmed ključnih strateških ciljev družbe ‒ poslovanju v duhu trajnostnega razvoja.

V Mariboru možen ogled škode po toči s toča skenerjem

Toča, ki je pretekli vikend klestila po Štajerski, je povzročila številne poškodbe na domovih in prevoznih sredstvih. V ta namen lahko v Mariboru ogled škode na od toče poškodovanem avtomobilu od petka, 19. julija, opravite s pomočjo toča skenerja.

Junij je mesec edinstvene ugodnosti

V mesecu juniju 2024 ujemite edinstveno ugodnost, ki jo imate v okviru vašega naložbenega življenjskega zavarovanja, na katerem so izbrani izključno Sava Infond skladi. Oplemenitite svoje naložbe in z dodatnim enkratnim vplačilom ustvarite rezerve za prihodnost, mi pa vam podarimo vstopne stroške.

Z nami lahko stopite v stik na različne načine.

080 19 20 KLEPET E-POŠTA SPLETNI KLIC

ASISTENCA

Za pomoč v Sloveniji pokličite:

080 19 21

Za pomoč v tujini pokličite:

+386 2 618 05 20

Obvestilo

Spremenila so sae imena Infond skladov, ki jih ponujamo v okviru Naložbenih življenjskih zavarovanj. Odslej so vsa imena slovenska, s čimer želijo na Sava Infondu povečati njihovo prepoznavnost in značilnost. Ob tem pa pri 6 skladih še spreminjajo pravila upravljanja.

PREBERITE VEČ

Ponudba

Zelo ugodno

Vaše mnenje šteje!

Vaše mnenje nam je izjemno pomembno. Vabimo vas, da si vzamete nekaj minut in izpolnite anketo o naši spletni strani. Vaše odgovore bomo obravnavali z največjo pozornostjo in se potrudili, da še izboljšamo vašo uporabniško izkušnjo na naši strani v prihodnosti.

PODAJTE MNENJE