Asistenca v primeru kibernetskega vdora

Premoženjskemu zavarovanju DOM priključite Asistenco v primeru kibernetskega vdora in si v digitalnem svetu zagotovite vso pomoč in nasvete. Zagotavljamo tudi pomoč v primeru kibernetskega vdora. 

Asistenco lahko priključite zavarovanju Premoženjsko zavarovanje DOM.

Zakaj priključiti asistenco?

  • Zagotavljamo svetovanje glede varne uporabe in namestitve aplikacij na domačem računalniku.
  • Pomagamo pri obnovi izgubljenih podatkov v primeru kibernetskega vdora.
  • Nudimo strokovno pomoč na daljavo.
  • Zagotavljamo strokovno pomoč na daljavo pri obnovi delovanja programske opreme in varnostnih nastavitev. 

Promo image

Komu je namenjena?

Asistenco v primeru kibernetskega vdora lahko izberete vsi, ki sklepate ali pa že imate sklenjeno Premoženjsko zavarovanje DOM. Toplo jo priporočamo vsem, ki si želite varno uporabljati domačo računalniško opremo ter biti ozaveščeni o varni uporabi naprav in različne programske opreme.

Prav tako svetujemo, da asistenco priključite vsi, ki si želite: 

  • rešiti podatke in slike po okužbi računalnika z virusom, 

  • rešiti podatke in slike po odpovedi strojne opreme osebnega računalnika, 

  • pomoči pri nalaganju oziroma uvozu kvalificiranega digitalnega potrdila, 

  • pomoči pri posodabljanju protivirusne zaščite ali operacijskega sistema in

  • pomoči pri odpravi težav zaradi spletne prevare.

Trajanje asistence

Asistenca v primeru kibernetskega vdora velja od dneva sklenitve pa do dne, ko preneha veljati Premoženjsko zavarovanje DOM.

   

Kaj vključuje?

Asistenca v primeru kibernetskega vdora vključuje pet asistenčnih storitev, s katerimi vam pomagamo zagotavljati in ohranjati kibernetsko varnost. To so: 

  • nudenje splošnih informacij o zasebni kibernetski varnosti, 

  • svetovanje glede varne uporabe naprav in aplikacij, 

  • obnova podatkov, 

  • obnova programske opreme in 

  • obnova varnostnih nastavitev.

Promo image

Nudenje splošnih informacij o zasebni kibernetski varnosti

Zagotovimo odgovore na vsa vaša splošna vprašanja, povezana z aktualnimi trendi zlorab sodobnih informacijskih sistemov.  

Svetovanje glede varne uporabe naprav in aplikacij 

Zagotovimo strokovno pomoč na daljavo glede: 

  • obvezne uporabe avtentikacije, 
  • nastavitve ustreznega zaščitnega gesla, 
  • nameščanja aplikacij, 
  • spletnega bančništva na spletu ali v aplikaciji, 
  • varne uporabe digitalnih potrdil, spremljanja opozoril operacijskega sistema in nameščenih aplikacij, 
  • varne uporabe žičnih in brezžičnih omrežnih storitev, 
  • varne uporabe spleta,  
  • rednega arhiviranja osebnih podatkov na varno mesto, 
  • varne uporabe elektronske pošte, 
  • nastavitev oddaljenega brisanja podatkov iz naprav, 
  • ostalih vprašanj, povezanih z varno uporabo zavarovanih naprav in aplikacij.  

Obnova podatkov 

Zagotovimo strokovno pomoč na daljavo pri obnovi arhiva vaših osebnih podatkov ter povrnemo stroške prve svetovalne ure. 

Obnova programske opreme 

Zagotovimo strokovno pomoč na daljavo pri obnovi delovanja programske opreme, če imate namestitveno datoteko in veljaven ključ, ter povrnemo stroške prve svetovalne ure. 

Obnova varnostnih nastavitev 

Priskrbimo strokovno pomoč, ki vam na daljavo svetuje in pomaga glede: 

  • prisotnosti aktivnega antivirusnega programa,  
  • definicije antivirusnega programa,  
  • prisotnosti aktivne požarne pregrade,  
  • preverjanja posodobitev operacijskega sistema,  
  • določanja nivoja nadzora uporabniškega računa (UAC),  
  • preverjanja samodejne prijave pri zagonu operacijskega sistema,  
  • razpoložljivosti prostora na sistemskem disku,  
  • preverjanja vključitve obnove sistema,  
  • preverjanja samodejnega predvajanja,  
  • preverjanja aplikacij, ki se samodejno zaženejo pri zagonu sistema,  
  • preverjanja aplikacij, ki se samodejno zaženejo pri prijavi uporabnika,  
  • pregleda nameščenih aplikacij uporabnika,  
  • pregleda nameščenih razširitev, vtičnikov in dodatkov v brskalniku,  
  • preverjanja posodobitev nameščenega spletnega brskalnika,  
  • preverjanja delovanja Applovih sistemskih storitev pri operacijskem sistemu OSX.

Zakaj so asistenco izbrali drugi?

  • Zagotavljamo 24-urno strokovno pomoč.
  • Svetujemo in pomagamo na daljavo.
  • Zagotavljamo strokovno pomoč pri obnovi varnostnih nastavitev, programske opreme in podatkov.
  • Zagotavljamo kritje stroškov prve svetovalne ure.
Person image

Asistenca v praksi

V času, ko nas vse več dela od doma, je naš zavarovanec potreboval pomoč zaradi izjemno počasnega delovanja računalnika. S klicem v naš klicno-asistenčni center smo mu zagotovili dostop do strokovnjaka, s katerim sta pregledala računalnik in skupaj poiskala rešitev za odpravo počasnega delovanja. Med pregledom sta ugotovila tudi, da ima zavarovanec računalnik okužen z virusom, zato sta poskrbela še za varnostno kopijo podatkov in odpravo virusa.

Dokler nisem začel z delom od doma, nisem vedel, kako zelo počasen je moj računalnik. S pomočjo strokovnjakov, s katerimi so me povezali na Zavarovalnici Sava, je moj računalnik bolj hiter in zmogljiv. Vsem priporočam sklenitev Asistence v primeru kibernetskega vdora.

Klemen
Vsebina objavljena na spletni strani je splošnega informativnega značaja. Podrobna vsebina Asistenc in Zavarovanj je opredeljena v zavarovalnih pogojih.

Asistenco lahko priključite zavarovanju:

Premoženjsko zavarovanje DOM

Premoženjsko zavarovanje za vse lastnike ali najemnike premičnin in nepremičnin s široko paleto asistenčnih storitev in več kot 50 kritij.

PREBERITE VEČ

Aktualna ponudba

Auto-config is set

Svetovalnica

Z vami smo v stiku tako, kot vi želite.

3

Spletna prijava in ogled škode na daljavo

Prijavite škodo na spletu, povežite se s cenilcem in nam omogočite hiter ogled škode s pomočjo kamere na vaši pametni napravi.

PREBERITE VEČ

Podpis na daljavo

Sklenite zavarovanje od koderkoli, tako da zavarovalno polico podpišete na svoji pametni napravi.

PREBERITE VEČ

Spletne oddaje Naše tačke

Skrb za pse in mačke presega le kakovostno hranjenje, streho nad glavo in obvezne obiske veterinarja. Zato v spletnih oddajah z Natašo Bešter in gosti odkrivamo zanimive in koristne teme o naših štirinožcih.

PREBERITE VEČ

Side image

Svetovalnica

Z vami smo v stiku tako, kot vi želite.

Spletna prijava in ogled škode na daljavo 

Prijavite škodo na spletu, povežite se s cenilcem in nam omogočite hiter ogled škode s pomočjo kamere na vaši pametni napravi.

PREBERITE VEČ

Svetovalnica za mlade

Mama ne izbira, kaj počneš v prostem času. Ali še vedno ureja zavarovanja zate?

PREBERITE VEČ

Potrdite identiteto z video klicem

Preverjanje identitete zavarovanca je za sklenitev življenjskega zavarovanja nujna. To odslej opravite kar z video klicem - na daljavo.

PREBERITE VEČ

Z nami lahko stopite v stik na različne načine.

080 19 20 KLEPET E-POŠTA SPLETNI KLIC

ASISTENCA

Za pomoč v Sloveniji pokličite:

080 19 21

Za pomoč v tujini pokličite:

+386 2 618 05 20

Obvestilo

Spremenila so sae imena Infond skladov, ki jih ponujamo v okviru Naložbenih življenjskih zavarovanj. Odslej so vsa imena slovenska, s čimer želijo na Sava Infondu povečati njihovo prepoznavnost in značilnost. Ob tem pa pri 6 skladih še spreminjajo pravila upravljanja.

PREBERITE VEČ

Ponudba

Zelo ugodno

Vaše mnenje šteje!

Vaše mnenje nam je izjemno pomembno. Vabimo vas, da si vzamete nekaj minut in izpolnite anketo o naši spletni strani. Vaše odgovore bomo obravnavali z največjo pozornostjo in se potrudili, da še izboljšamo vašo uporabniško izkušnjo na naši strani v prihodnosti.

PODAJTE MNENJE