Asistenca eHišnik - Zavarovalnica Sava
eHišnik
Premoženjskemu zavarovanju DOM priključite še asistenčno storitev eHišnik in si primeru težav zagotovite telefonski pogovor ali video klic z mojstrom, ki vam bo pomagal z nasveti za popravilo.
Zakaj skleniti asistenco?
- Zagotavljamo telefonski posvet s strokovnjaki za preventivno vzdrževanje.
- Omogočamo ogled na daljavo.
- Nudimo dostop do strokovnjakov, mojstrov in izvajalcev v živo.
- Na voljo imate neomejeno število klicev.
Komu je namenjena?
Asistenčno storitev eHišnik lahko priključite k zavarovanju domske asistence pri Premoženjskem zavarovanju DOM . Toplo jo priporočamo vsem, ki želite svoj dom redno in pravilno vzdrževati, pri tem pa želite prisluhniti nasvetom izkušenih mojstrov.
Trajanje asistence
Asistenčna storitev velja od dneva sklenitve pa do dne, ko preneha veljati Premoženjsko zavarovanje DOM.
Kaj vključuje?
Z izbiro asistenčne storitve eHišnik si zagotovite:
- svetovanje,
- posvet s strokovnjakom,
- ogled na daljavo,
- izbor najprimernejšega izvajalca za ogled v živo.
Več o vključenih storitvah lahko preberete spodaj.
Svetovanje
Naši mojstri vam bodo pomagali z nasveti in informacijami o preventivnih ukrepih za preprečitev škode v vašem domu.
Posvet s strokovnjakom
Poskrbimo za organizacijo posveta z najbolj primernim mojstrom za sanacijo.
Ogled na daljavo
V primeru potrebnih manjših popravil ali sanacij poskrbimo za organizacijo ogleda na daljavo s strokovno usposobljenimi izvajalci.
Izbor najprimernejšega izvajalca za ogled v živo
Zagotovimo in organiziramo obisk najbolj primernega obrtnika za potrebna vzdrževalna dela v vašem domu. Stroške vzdrževalnih del, ki nastanejo pri obisku v živo, krijete sami, razen v primeru, da pri ogledu ugotovimo škodo - takrat stroške popravila, ki jih krije vaše zavarovanje, plačamo mi.
Zakaj so asistenco sklenili drugi?
- Enostavnejše primere lahko rešite že z operaterjem našega klicno-asistenčnega centra.
- Sodelujemo s priznanimi strokovnjaki z vseh področij obnove, popravil in vzdrževanja.
- Oglede na daljavo organiziramo že naslednji delovni dan.
- Zagotavljamo ugodno premijo.
Asistenca v praksi
Naš zavarovanec je med čiščenjem in obnavljanjem kopalniških odtokov potreboval nasvet vodovodarja, saj se mu je pripetila manjša nesreča. Po opravljenem klicu na naš klicno-asistenčni center smo mu že naslednji dan zagotovili video klic s partnerskim vodovodarjem in skupaj sta rešila nastalo situacijo.
Dober nasvet vedno pride prav, še posebej, ko popravljaš ali obnavljaš svoj dom. Storitev eHišnik sem sklenil že pred časom, zelo prav pa mi je prišla, ko smo morali vsi ostati doma in sem imel več časa za hišna (p)opravila.
Asistenco lahko priključite zavarovanju:
Aktualna ponudba
Aktualna ponudba
Auto-config is set
Svetovalnica
/uporabno/svetovalnica/
Z vami smo v stiku tako, kot vi želite.
3
Spletna prijava in ogled škode na daljavo
Prijavite škodo na spletu, povežite se s cenilcem in nam omogočite hiter ogled škode s pomočjo kamere na vaši pametni napravi.
PREBERITE VEČ
/uporabno/svetovalnica/spletna-prijava-in-ogled-skode-na-daljavo/
Podpis na daljavo
Sklenite zavarovanje od koderkoli, tako da zavarovalno polico podpišete na svoji pametni napravi.
PREBERITE VEČ
/uporabno/svetovalnica/podpis-na-daljavo
Spletne oddaje Naše tačke
Skrb za pse in mačke presega le kakovostno hranjenje, streho nad glavo in obvezne obiske veterinarja. Zato v spletnih oddajah z Natašo Bešter in gosti odkrivamo zanimive in koristne teme o naših štirinožcih.
PREBERITE VEČ
/uporabno/spletna-oddaja-nase-tacke
Z vami smo v stiku tako, kot vi želite.
Spletna prijava in ogled škode na daljavo
Prijavite škodo na spletu, povežite se s cenilcem in nam omogočite hiter ogled škode s pomočjo kamere na vaši pametni napravi.
Svetovalnica za mlade
Mama ne izbira, kaj počneš v prostem času. Ali še vedno ureja zavarovanja zate?
Potrdite identiteto z video klicem
Preverjanje identitete zavarovanca je za sklenitev življenjskega zavarovanja nujna. To odslej opravite kar z video klicem - na daljavo.
BLOG
Nikoli sami doma …
Asistenca, ko na pomoč ne morem poklicati najboljšega prijatelja
20.03.2020 Katja Grušovnik
Nikoli sami doma
Neurje s točo je poškodovalo moje premoženje - kaj naj storim?
13.06.2018 Katja Grušovnik
Z nami lahko stopite v stik na različne načine.
080 19 20 KLEPET E-POŠTA SPLETNI KLICASISTENCA
Za pomoč v Sloveniji pokličite:
080 19 21Za pomoč v tujini pokličite:
+386 2 618 05 20