Pomoč na domu in prevozi - Zavarovalnica Sava
NIKOLI SAMI
V BOLEZNI
Pomoč na domu in prevozi
Z zavarovanjem Pomoč na domu in prevozi poskrbimo za organizacijo ter plačilo izvedbe pomoči na domu in prevozov v primeru novo nastale bolezni*NNB ali nezgode. V okviru organizacije pomoči nudimo pomoč pri osnovnih dnevnih opravilih, gospodinjsko pomoč, pomoč pri nakupovanju in prevzemu zdravil ter prevoze na zdravniške preglede s spremstvom.
Zakaj skleniti zavarovanje?
- Zagotavljamo pomoč za čas, ko ste zaradi bolezni ali nezgode odvisni od pomoči drugih.
- Pomagamo pri osnovnih dnevnih in gospodinjskih opravilih, nakupovanju in prevozih na zdravniške preglede s spremstvom.
- Z izbranim izvajalcem pomoči se lahko sami dogovorite za nadaljnje sodelovanje.
- Sodelujemo z asistenčnim centrom TBS Team 24, ki je del Zavarovalne skupine Sava.
(i) [NNB]
Novo nastala bolezen
Velja za novo nastalo rakavo obolenje ali po zaključeni (vsaj 3-dnevni) hospitalizaciji zaradi srčnega infarkta, možganske kapi ali poškodbe.Komu je namenjeno?
Zavarovanje Pomoč na domu in prevozi smo razvili za vse, ki si želite v primeru novo nastale bolezni*NNB ali nezgode zagotoviti pomoč in ostati neodvisni od pomoči bližnjih ali pa jih razbremeniti. Nudimo pomoč pri temeljnih dnevnih opravilih, gospodinjsko pomoč, pomoč pri nakupovanju in prevzemu zdravil in prevoze na zdravniške preglede s spremstvom.
Zavarovanje lahko sklenete med 40. in 80. letom starosti. Zavarovanje lahko sklenete kot dodatno zavarovanje k Vseživljenjskemu naložbenemu zavarovanju Moj življenjski Plus ali k že aktivnemu Vseživljenjskemu naložbenemu zavarovanju Modra naložba.
Trajanje zavarovanja
Zavarovanje sklenete za obdobje enega zavarovalnega leta in se vsakokrat samodejno podaljša za eno leto, a najdlje do leta, v katerem dopolnite 85 let.
Kaj vključuje?
Zavarovanje Pomoč na domu in prevozi vključuje pet različnih vrst asistenčnih storitev. Koristite jih lahko v primeru zdravljenja zaradi novo nastalega rakavega obolenja ali po zaključeni (vsaj 3-dnevni) hospitalizaciji zaradi srčnega infarkta, možganske kapi ali poškodbe.
Asistenčne storitve so:
-
pomoč pri temeljnih dnevnih opravilih,
-
gospodinjska pomoč,
-
pomoč pri nakupovanju,
-
pomoč pri prevzemu zdravil,
-
prevozi in spremstvo.
Več o vključenih asistenčnih storitvah si lahko preberete spodaj.
Pomoč pri temeljnih dnevnih opravilih
V ta sklop pomoči uvrščamo pomoč pri umivanju, hranjenju, slačenju in oblačenju, vzdrževanju osebne higiene ter pri gibanju in razgibavanju.
Gospodinjska pomoč
V ta sklop pomoči uvrščamo pomoč pri pomivanju posode, segrevanju že pripravljenih jedi, osnovnem čiščenju bivalnega prostora in odnašanju smeti, prezračevanju bivalnega prostora ter pri postiljanju in vzdrževanju spalnega prostora.
Pomoč pri nakupovanju
V ta sklop pomoči uvrščamo nakup osnovnih živil iz najbližje trgovine.
Pomoč pri prevzemu zdravil
V ta sklop pomoči uvrščamo prevzem zdravil na recept v lekarni.
Prevozi in spremstvo
V ta sklop pomoči uvrščamo prevoze in spremstvo na zdravniške preglede, prevoze in spremstvo v primeru zdravljenja rakavih obolenj ter prevoze in spremstvo do najbližje banke, pošte, lekarne, trgovine.
* Pogoj za koriščenje storitev je hospitalizacija zavarovanca zaradi navedenih stanj z najmanj tremi (3) zaporednimi nočitvami.
** Pogoj za koriščenje storitev je novo nastalo rakavo obolenje, za katero je predpisano zdravljenje.
Vse premije so brez 8,5 % DPZP.
Zakaj so zavarovanje sklenili drugi?
- Presojo zavarovalnega primera ob predloženi medicinski dokumentaciji opravimo takoj, da vam lahko zagotovimo pomoč v obdobju, ko jo najbolj potrebujete.
- Asistenčne storitve zagotavlja TBS Team24, ki je del Zavarovalne skupine Sava. Z vami bo sodeloval organizator pomoči na domu.
- Asistenčne storitve zagotavljamo vsak delovni dan med 8. in 20. uro, izjemoma tudi med vikendi, prazniki in ponoči.
- Po zaključenem zavarovalnem primeru se lahko sami dogovorite za nadaljevanja sodelovanja z izbranim izvajalcem.
- Zavarovanje ponuja tudi možnost izbire pametne ure Lunatel, ki vam omogoča SOS klic v nujnih primerih.
Zavarovanje v praksi
Za svojo mamo sem sklenil dodatno zavarovanje Pomoč na domu in prevozi, da se po nezgodi v svojem domu počuti udobno, predvsem pa, da ja za njo dobro poskrbljeno, medtem ko smo ostali v službi.
Aktualna ponudba
Auto-config is set
Svetovalnica
/uporabno/svetovalnica/
Z vami smo v stiku tako, kot vi želite.
3
Spletna prijava in ogled škode na daljavo
Prijavite škodo na spletu, povežite se s cenilcem in nam omogočite hiter ogled škode s pomočjo kamere na vaši pametni napravi.
PREBERITE VEČ
/uporabno/svetovalnica/spletna-prijava-in-ogled-skode-na-daljavo/
Podpis na daljavo
Sklenite zavarovanje od koderkoli, tako da zavarovalno polico podpišete na svoji pametni napravi.
PREBERITE VEČ
/uporabno/svetovalnica/podpis-na-daljavo
Spletne oddaje Naše tačke
Skrb za pse in mačke presega le kakovostno hranjenje, streho nad glavo in obvezne obiske veterinarja. Zato v spletnih oddajah z Natašo Bešter in gosti odkrivamo zanimive in koristne teme o naših štirinožcih.
PREBERITE VEČ
/uporabno/spletna-oddaja-nase-tacke
Z vami smo v stiku tako, kot vi želite.
Spletna prijava in ogled škode na daljavo
Prijavite škodo na spletu, povežite se s cenilcem in nam omogočite hiter ogled škode s pomočjo kamere na vaši pametni napravi.
Svetovalnica za mlade
Mama ne izbira, kaj počneš v prostem času. Ali še vedno ureja zavarovanja zate?
Potrdite identiteto z video klicem
Preverjanje identitete zavarovanca je za sklenitev življenjskega zavarovanja nujna. To odslej opravite kar z video klicem - na daljavo.
BLOG
Nikoli sami v bolezni …
Pogovor s strokovnjakom: Koliko se morajo gibati naši otroci?
03.10.2018 Lucija Medved
Z nami lahko stopite v stik na različne načine.
080 19 20 KLEPET E-POŠTA SPLETNI KLICASISTENCA
Za pomoč v Sloveniji pokličite:
080 19 21Za pomoč v tujini pokličite:
+386 2 618 05 20