Asistenca, ko na pomoč ne morem poklicati najboljšega prijatelja - Zavarovalnica Sava
Asistenca, ko na pomoč ne morem poklicati najboljšega prijatelja
Resnično me zanima, kako ste. Vsekakor upam, da dobro in da se uspešno soočate z aktualnimi izzivi. Meni, iskreno povedano, ni povsem enostavno in »ravno«. Sicer nisem človek, ki bi se sekiral na zalogo, pa vendar se m zdi v tem obdobju odgovorno in pametno vsaj razmisliti o tem, kako bomo živeli, ko/če bomo ugotovili, da bo koronavirus med nami več kot 14 dni.
Zaradi ukrepov Vlade RS se je ustavilo socialno življenje. Vsak po svoje živimo naprej in mnogi se moramo sami znajti v situacijah, ko potrebujemo pomoč. Jaz sem zmeraj za pomoč poklicala starejšega brata ali katerega od prijateljev, kar pa v tem primeru, torej v samoizolaciji, absolutno odpade. In kako bom te reči reševala v naslednjih nekaj tednih? Mi lahko pri tem morda pomaga zavarovalnica? V običajnih razmerah in pod pogojem, da imam ustrezna zavarovanja, vsekakor. In kako to v tem času deluje?
Preverila sem, kako je z izvajanjem asistenčnih in nekaterih drugih storitev pri posameznih zavarovalnih produktih, ki jih nudi Zavarovalnica Sava. V nadaljevanju sem strnila nekaj informacij o tem, na katero pomoč lahko računamo in kam naj se v tem primeru obrnemo.
Avtomobilska asistenca
Pomoč na cesti je našim zavarovancem na voljo 24 ur dnevno in vse dni v tednu, asistenco pa pokličete na 080 19 21.
Sodelavci in pogodbeni partnerji v skrbi za zdravje upoštevajo navodila državnih institucij, zato izvajajo naslednje varnostne in preventivne ukrepe: ne vozijo strank v kabini vozila, taksi službe in rent a car franšize pa pred vsakim naslednjim prevozom oz. najemom razkužijo vozila.
Za več info kliknite tukaj.
Domska asistenca Asistim
V okviru premoženjskega zavarovanja DOM vam, v primeru škodnega dogodka, s pomočjo mreže poslovnih partnerjev zagotavljamo 24-urno pomoč. Če potrebujete asistenco, vam je asistenčna ekipa Asistim na voljo 24 ur dnevno in 7 dni v tednu na 080 19 21. Zaradi ukrepov za preprečevanje širjenja koronavirusa in v največji možni skrbi za zdravje naši partnerji izvajajo le najnujnejša opravila, ki preprečujejo nastanek še večje škode. Vse ostale storitve, za katere presodite, da niso nujne, bomo uredili, ko bo situacija dovolj varna za vse. Poskrbeli bomo, da to opravimo v najkrajšem možnem času.
Za več info kliknite tukaj.
Turistično asistenca v tujini
Če potrebujete pomoč v tujini, lahko 24/7 pokličete asistenčno ekipo na +386 2 618 05 20 ali pišeta na opsmed@tbs-team24.com.
V tujini lahko še vedno v polni meri uveljavljate vse svoje pravice iz sklenjenega zavarovanja, če se vaše težave ne nanašajo na obolevnost za koronavirusno boleznijo. Če ste si na primer v tujini zlomili nogo ali ste se zastrupili, veljajo vse pravice, ki jih določajo pogoji zavarovanja.
Za več info kliknite tukaj.
VIGO asistenca
VIGO asistenca tudi v času pandemije deluje nemoteno – 24 ur, 7 dni v tednu.
Motoristi ali motoristke jo najbrž dobro poznate, saj je del VIGO zavarovanja za motorje. Gre za samodejni klic na pomoč, ko VIGO naprava, nameščena na motor, zazna prometno nesrečo.
Za več info kliknite tukaj.
Zdravstvena asistenca
Če imate sklenjeno dodatno Zdravstveno zavarovanje Zdravje oziroma Zdravje Plus in ste pridobili napotnico za specialista ali delovni nalog za fizioterapijo, nas lahko vsak delovnik med 8. in 19. uro pokličete na 080 19 20 in tako prijavite zavarovalni primer. Naši sodelavci vam bodo posredovali informacije, ki jih potrebujete, na zdravstvene storitve pa boste, zaradi ukrepov Vlade RS za preprečevanje širjenja koronavirusa, morali počakati, saj zdravstvene ustanove izvajajo le urgentne storitve.
Za več info kliknite tukaj.
Asistenca v primeru kibernetskega vdora
Odprava posledic kibernetskega vdora poteka nemoteno s strokovno pomočjo na daljavo pri obnovi arhiva osebnih podatkov, obnovi programske opreme in obnovi varnostnih nastavitev, kot so antivirusni program, aktivna požarna pregrada in drugo. Če ste bili tarča kibernetskega vdora, za pomoč pokličite 24/7 na 080 19 21 .
Za več info kliknite tukaj.
Najboljši zdravniki sveta
Trenutne razmere v svetu, zlasti prepovedi potovanja, odpovedi letalskih povezav in zapiranje državnih meja, vplivajo na zagotavljanje storitev najboljše oskrbe za zavarovance, ki se že zdravijo v tujini oz. jim je bilo zdravljenje v tujini odobreno. Žal ne moremo mimo dejstva, da zapiranje meja kratkoročno bo vplivalo na zmožnosti zdravljenja v tujini. Zavarovalnica Sava se bo skupaj s pogodbenim izvajalcem maksimalno angažirala pri izvajanju storitev in reševala vsako zdravljenje individualno.
Če želite v času pandemije uveljavljati pravice iz naslova zavarovanja Najboljši zdravniki sveta, prosimo, da pokličete na 080 19 20, kjer boste izvedeli vse o možnostih zdravljenja in pridobitvi drugega zdravniškega mnenja v tujini.
Močno držim pesti, da pomoči ne boste potrebovali, če pa že, naj se vam dobro izteče. Zagotovim lahko, da se naši sodelavci in partnerji po najboljših močeh trudijo za čim hitrejšo odzivnost in čimprejšnjo pomoč.
Vnaprej hvala, ker razumete, da je zagotavljanje pomoči v tem obdobju posebej velik izziv, v katerega smo zagrizli s polno paro. Kljub temu pa bi si na nekaterih področji prav zdaj želeli moči katerega od super junakov. Ostanite pozitivni, ohranite smisel za humor in izkoristite vsako priložnost, da vas pobožajo sončni žarki. To se da tudi na balkonu ali pri odprtem oknu. Meni pomaga. 😊
Preberite tudi
Nikoli sami doma
Neurje s točo je poškodovalo moje premoženje - kaj naj storim?
13.06.2018 Katja Grušovnik
Z nami lahko stopite v stik na različne načine.
080 19 20 KLEPET E-POŠTA SPLETNI KLICASISTENCA
Za pomoč v Sloveniji pokličite:
080 19 21Za pomoč v tujini pokličite:
+386 2 618 05 20