NIKOLI SAMI
V BOLEZNI

Pomoč na domu in prevozi

Z zavarovanjem Pomoč na domu in prevozi poskrbimo za organizacijo ter plačilo izvedbe pomoči na domu in prevozov v primeru novo nastale bolezni*NNB ali nezgode. V okviru organizacije pomoči nudimo pomoč pri osnovnih dnevnih opravilih, gospodinjsko pomoč, pomoč pri nakupovanju in prevzemu zdravil ter prevoze na zdravniške preglede s spremstvom.

Zakaj skleniti zavarovanje?

  • Zagotavljamo pomoč za čas, ko ste zaradi bolezni ali nezgode odvisni od pomoči drugih. 
  • Pomagamo pri osnovnih dnevnih in gospodinjskih opravilih, nakupovanju in prevozih na zdravniške preglede s spremstvom. 
  • Z izbranim izvajalcem pomoči se lahko sami dogovorite za nadaljnje sodelovanje. 
  • Sodelujemo z asistenčnim centrom TBS Team 24, ki je del Zavarovalne skupine Sava. 

Promo image

(i) [NNB]

Novo nastala bolezen

Velja za novo nastalo rakavo obolenje ali po zaključeni (vsaj 3-dnevni) hospitalizaciji zaradi srčnega infarkta, možganske kapi ali poškodbe.  

Komu je namenjeno?

Zavarovanje Pomoč na domu in prevozi smo razvili za vse, ki si želite v primeru novo nastale bolezni*NNB ali nezgode zagotoviti pomoč in ostati neodvisni od pomoči bližnjih ali pa jih razbremeniti. Nudimo pomoč pri temeljnih dnevnih opravilih, gospodinjsko pomoč, pomoč pri nakupovanju in prevzemu zdravil in prevoze na zdravniške preglede s spremstvom.

Zavarovanje lahko sklenete med 40. in 80. letom starosti. Zavarovanje lahko sklenete kot dodatno zavarovanje k Vseživljenjskemu naložbenemu zavarovanju Moj življenjski Plus ali k že aktivnemu Vseživljenjskemu naložbenemu zavarovanju Modra naložba.

Trajanje zavarovanja

Zavarovanje sklenete za obdobje enega zavarovalnega leta in se vsakokrat samodejno podaljša za eno leto, a najdlje do leta, v katerem dopolnite 85 let.

Kaj vključuje?

Zavarovanje Pomoč na domu in prevozi vključuje pet različnih vrst asistenčnih storitev. Koristite jih lahko v primeru zdravljenja zaradi novo nastalega rakavega obolenja ali po zaključeni (vsaj 3-dnevni) hospitalizaciji zaradi srčnega infarkta, možganske kapi ali poškodbe.

Asistenčne storitve so:

  • pomoč pri temeljnih dnevnih opravilih, 

  • gospodinjska pomoč, 

  • pomoč pri nakupovanju,

  • pomoč pri prevzemu zdravil,

  • prevozi in spremstvo. 

Več o vključenih asistenčnih storitvah si lahko preberete spodaj.

 

 
Promo image

Pomoč pri temeljnih dnevnih opravilih

V ta sklop pomoči uvrščamo pomoč pri umivanju, hranjenju, slačenju in oblačenju, vzdrževanju osebne higiene ter pri gibanju in razgibavanju.

Gospodinjska pomoč

V ta sklop pomoči uvrščamo pomoč pri pomivanju posode, segrevanju že pripravljenih jedi, osnovnem čiščenju bivalnega prostora in odnašanju smeti, prezračevanju bivalnega prostora ter pri postiljanju in vzdrževanju spalnega prostora.

Pomoč pri nakupovanju

V ta sklop pomoči uvrščamo nakup osnovnih živil iz najbližje trgovine.

Pomoč pri prevzemu zdravil

V ta sklop pomoči uvrščamo prevzem zdravil na recept v lekarni.

Prevozi in spremstvo

V ta sklop pomoči uvrščamo prevoze in spremstvo na zdravniške preglede, prevoze in spremstvo v primeru zdravljenja rakavih obolenj ter prevoze in spremstvo do najbližje banke, pošte, lekarne, trgovine.

V primeru hospitalizacije
zaradi možganske kapi,
srčnega infarkta
ali nezgode*
V primeru zdravljenja
raka**
Letna premija Polletna premija Četrtletna premija Mesečna premija
storitve do 500 € storitve do 500 € 65,28 € 32,64 € 16,32 € 5,44 €
storitve do 1.500 € storitve do 500 € 137,88 € 68,94 € 34,47 € 11,49 €
storitve do 1.500 € storitve do 1.500 € 181,20 € 90,60 € 45,30 € 15,10 €

* Pogoj za koriščenje storitev je hospitalizacija zavarovanca zaradi navedenih stanj z najmanj tremi (3) zaporednimi nočitvami.

** Pogoj za koriščenje storitev je novo nastalo rakavo obolenje, za katero je predpisano zdravljenje.

Vse premije so brez 8,5 % DPZP.

Zakaj so zavarovanje sklenili drugi?

  • Presojo zavarovalnega primera ob predloženi medicinski dokumentaciji opravimo takoj, da vam lahko zagotovimo pomoč v obdobju, ko jo najbolj potrebujete.
  • Asistenčne storitve zagotavlja TBS Team24, ki je del Zavarovalne skupine Sava. Z vami bo sodeloval organizator pomoči na domu.
  • Asistenčne storitve zagotavljamo vsak delovni dan med 8. in 20. uro, izjemoma tudi med vikendi, prazniki in ponoči.
  • Po zaključenem zavarovalnem primeru se lahko sami dogovorite za nadaljevanja sodelovanja z izbranim izvajalcem.
  • Zavarovanje ponuja tudi možnost izbire pametne ure Lunatel, ki vam omogoča SOS klic v nujnih primerih. 
Person image

Zavarovanje v praksi

Zavarovanka, vdova pri 75 letih, si je med padcem po stopnicah zlomila kolk. Po pregledu na urgenci so jo napotili na operacijo, tej pa je sledila še rehabilitacija. Po 12 dneh so gospo premestili v domačo oskrbo, kjer je bila večji del dneva popolnoma sama. Ker je imela sklenjeno dodatno zavarovanje Pomoč na domu in prevozi, so ji svojci s pomočjo zavarovalnice in organizatorja pomoči na domu zagotovili vso potrebno pomoč pri gospodinjskih opravilih, nakupovanju in prevozih na preglede ter tako razbremenili sebe in zavarovanko.

Za svojo mamo sem sklenil dodatno zavarovanje Pomoč na domu in prevozi, da se po nezgodi v svojem domu počuti udobno, predvsem pa, da ja za njo dobro poskrbljeno, medtem ko smo ostali v službi.

Andrej
Vsebina objavljena na spletni strani je splošnega informativnega značaja. Podrobna vsebina Asistenc in Zavarovanj je opredeljena v zavarovalnih pogojih.

Auto-config is set

Svetovalnica

Z vami smo v stiku tako, kot vi želite.

3

Spletna prijava in ogled škode na daljavo

Prijavite škodo na spletu, povežite se s cenilcem in nam omogočite hiter ogled škode s pomočjo kamere na vaši pametni napravi.

PREBERITE VEČ

Podpis na daljavo

Sklenite zavarovanje od koderkoli, tako da zavarovalno polico podpišete na svoji pametni napravi.

PREBERITE VEČ

Spletne oddaje Naše tačke

Skrb za pse in mačke presega le kakovostno hranjenje, streho nad glavo in obvezne obiske veterinarja. Zato v spletnih oddajah z Natašo Bešter in gosti odkrivamo zanimive in koristne teme o naših štirinožcih.

PREBERITE VEČ

Side image

Svetovalnica

Z vami smo v stiku tako, kot vi želite.

Spletna prijava in ogled škode na daljavo 

Prijavite škodo na spletu, povežite se s cenilcem in nam omogočite hiter ogled škode s pomočjo kamere na vaši pametni napravi.

PREBERITE VEČ

Svetovalnica za mlade

Mama ne izbira, kaj počneš v prostem času. Ali še vedno ureja zavarovanja zate?

PREBERITE VEČ

Potrdite identiteto z video klicem

Preverjanje identitete zavarovanca je za sklenitev življenjskega zavarovanja nujna. To odslej opravite kar z video klicem - na daljavo.

PREBERITE VEČ

Z nami lahko stopite v stik na različne načine.

080 19 20 KLEPET E-POŠTA SPLETNI KLIC

ASISTENCA

Za pomoč v Sloveniji pokličite:

080 19 21

Za pomoč v tujini pokličite:

+386 2 618 05 20

Obvestilo

Spremenila so sae imena Infond skladov, ki jih ponujamo v okviru Naložbenih življenjskih zavarovanj. Odslej so vsa imena slovenska, s čimer želijo na Sava Infondu povečati njihovo prepoznavnost in značilnost. Ob tem pa pri 6 skladih še spreminjajo pravila upravljanja.

PREBERITE VEČ

Ponudba

Zelo ugodno

Vaše mnenje šteje!

Vaše mnenje nam je izjemno pomembno. Vabimo vas, da si vzamete nekaj minut in izpolnite anketo o naši spletni strani. Vaše odgovore bomo obravnavali z največjo pozornostjo in se potrudili, da še izboljšamo vašo uporabniško izkušnjo na naši strani v prihodnosti.

PODAJTE MNENJE