Turistično zavarovanje z asistenco v tujini velja v vseh državah sveta z izključitvijo Slovenije in države, kjer imate prijavljeno stalno in/ali začasno uradno prebivališče.
Ob nastopu bolezni, nezgode ali ob kateri drugi situaciji, ki jo krije zavarovanje, je bistveno, da takoj, ko je to možno - najkasneje v roku 48 ur od časa nastanka dogodka - pokličete v 24-urni dežurni asistenčni center in prijavite zavarovalni primer.
Svetovalci v asistenčni družbi bodo za vas, skladno z izbranim paketom zavarovanja in zavarovalnimi pogoji, organizirali pomoč v tujini ter vas napotili v ustrezno zdravstveno ustanovo ali organizira obisk zdravnika v hotelski sobi, apartmaju …
24-urni asistenčni center:
- brezplačni klic iz Slovenije 080 19 21
- klic iz tujine +386 2 618 05 20
Potrebujete pomoč?
Za vse informacije smo vam na voljo na brezplačni telefonski številki 080 19 20 ali na klepetu.
Za prijavo zavarovalnega primera boste morali svetovalcu sporočiti:
- svoje ime in priimek,
- številko zavarovalne police turističnega zavarovanja,
- datum začetka in poteka zavarovanja,
- paket zavarovanja,
- kraj, kjer se nahajate,
- telefonsko številko, na kateri ste dosegljivi in
- ratek opis nastalega problema ter kakšno pomoč zavarovanec potrebuje.